Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Etter amming er det INGENTING igjen, så vurderer å legge in bittelitt(liker små pupper, men vil ha noe!) Men jeg lurer på hvordan det er i tiden etter? Hvor hemmet man er, hvor vondt det gjør osv. Hva med bæring av barn? Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 jeg har lagt inn 275g i hvert bryst (for mange år siden, før barn) etter 2 uker hadde jeg ikke noe vondt mer. Den første uka gikk det med en del paralgin forte. Ingen løfting nei! det hadde jeg fort holdt meg unna i de to første ukene iallfall.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Jeg la inn 375 gram etter endt amming. Over muskelen. Da var lillegutt 6 mnd. Gikk veldig veldig fint, jeg var ikke noe serlig hemmet av det. Var hjemme 3 timer etter operasjon, litt stiv i skuldre, bryst og nakkeparti den første uka. Brukte store t skjorter og da gikk det greit med av-på kledning. Var som kraftig melkespreng i noen dager, klarte meg på paracet når jeg la meg får å ikke kjenne så mye på natt. Så jeg var nok heldig, men husarbeid og liten på 6 mnd gikk glatt... Hadde ikke hjelp til han.. Lekte karnsje ikke eller var noe bajas første uka, men daglige gjøre mål og løfting opp å ned fra vogn, stellebord osv var null problem =)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Tenk om du skal ha flerer barn da! Ikke legg inn noe før du har fått de barna du vil ha! Hvor ble av "vær naturlig" og "gud skapte oss sånn" ? Gutter vil ha ekte gode pupper. Ikke harde og fake.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 jesus- første anonym her. Har fått barn etter silikonen, null problem. Uansett, ikke alle har Pamela versjonen av silkonpupper! Faktisk de færreste!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Jeg har hatt silikon både før og etter amming! Ingen problem! Og de er ikke verken harde eller kjennes falske ut, ingen kan se eller kjenne at de er fake. Er så utrolig lei av dere høns som "vet" hva dere uttaler dere om!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Tror du mødrene våres gikk rundt og tok silikon etter 4-5 barn kanskje? Og bestemødrene? Syns det er mye finere å være naturlig. Vær som du er. Dessuten kan det være en risiko å gjøre noe sånt...og mange må rette på dem etter silikon er satt inn! og så bli det mer og mer når man får smaken av det.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Blablabla! Har hatt silikon i 12 år og de er like pene, naturlige og behagelige ennå! Har gått opp og ned over 30 kg i vekt, tre svangerskap og like mange ammeperioder som har i snitt vart 1,5 år pr gang. INGEN PROBLEM! Tomme skinnfiller er ikke pent! Det kan du ikke mene! Til og med min mor i 50-årene vurderer silikon fordi puppene hennes er dritstygge. Av alle de tusenvis av kvinner som har silikon er det en ørliten brøkdel som må rette på dem i ettertid, og av de få som får kapsel så er det omtrent ingen som velger å ta ut protesen igjen. Og våre bestemødre hadde nok gjort det om de hadde hatt økonomi og mulighet jo, men det fantes ikke! Jeg kjenner veldig mange som har silikon, og ingen av dem har overdrevet eller satt inn større i ettertid fordi de har fått smaken på det. Lurer på hvilken planet du kommer fra som tror at det er sånn det er! Når du sier vær som du er, synes du det er pent med tomme skinnfiller som er for små til a-cup? Kunne du tenke deg å være slik?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #9 Skrevet 20. juli 2010 Man elsker folk for det indre, ikke ytre!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #10 Skrevet 20. juli 2010 Nei, men ser ikke noe vits å ta silikon når man har b-cup og oppover. Har ei kusine som tok silikon fordi hu var a-cup.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #11 Skrevet 20. juli 2010 Jada men man skal også elske seg selv. Jeg hatet mine skinnfiller av hele mitt hjerte. Elsker mine silikonpupper.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #12 Skrevet 20. juli 2010 Jeg la inn silikon da minste var 17 mnd, og det gikk greit på alle måter. Mannen tok all bæring og tunge løft i en måneds tid. Det var ikke så vondt, som kraftig melkespreng i en ukes tid. Etter det var det ømt i 3-4 uker, avtagende fra uke til uke. Det første halve året hadde jeg litt ubehag i høyre bryst, og var veldig oppmerksom på at det var kunstig. Nå, etter 1 år, tenker jeg ikke over at de er falske. Jeg har nedsatt følelse i høyre brystvorte, og lett nedsatt følsomhet på undersiden av puppen. Ikke mye, men kjenner forskjell fra det venstre, som er helt som før. Puppene kjennes ikke ekte når jeg tar på dem, til det er de unaturlig faste. - men ikke harde, altså. Ved bæring av barn,foreksempel, kjenner jeg tydelig fastheten, for puppene gir ikke etter og blir klemt flate når jeg har barnet inntil meg eller bærende på hoften. Også når jeg klemmer folk passer jeg på å ikke legge hele overkroppen inntil dem, for da kjennes puppene veldig godt for den som blir klemt! Vil bare at du skal være oppmerksom på at silikonpupper aldri blir som ekte, hvis ikke du har masse eget brystvev over. En annen ting er at det ikke alltid er mulig å legge inn så lite man vil. Jeg prøvde meg på det, men kirurgen sa han legge inn den mengden som passet inn i "hulrommet". Han måler også brystkassen din, og avstanden det skal bli mellom brystene, ellers vil det lett se kunstig ut selv med små innlegg.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #13 Skrevet 20. juli 2010 Glemte å si at det er ganske så ubehagelig å ligge på magen, om ikke umulig for mange, så det er noe å tenke på hvis du er en magesover:-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #14 Skrevet 20. juli 2010 Til anonym 17:46... Så du mener at jeg skal gå å skifte på nesten hele meg da, bare fordi jeg ikke er fornøyd? Hvis jeg skal gjøre sånn som deg liksom, som satte inn falske pupper fordi du ikke var fornøyd?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #15 Skrevet 20. juli 2010 Likte innlegget ditt:) Takk! Jeg skal ikke gjøre det he he.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #16 Skrevet 20. juli 2010 Skjønner at jeg har med en kverulant å gjøre her... Hvis du er misfornøyd med andre kroppdeler så kan du som regel slanke deg, legge på deg, stramme opp, trene muskulatur, shave, peele, whatever! Jeg kunne for pokker ikke trene opp puppene på samme måte som jeg gjorde med ræva da den begynte begynte å sagge???? Du tror at silikon er en lettvint løsning, det er det ikke. Men det er eneste måten å bygge opp igjen brystet på når det først er borte. Herregud... Og jeg kan fint ligge på magen, det har jeg gjort i alle år! Og du som mangler følelse i en brystvorte; den komme nok tilbake! Det gjorde det i begge mine etter ca 1,5 år. Dere som ikke ønsker silikon, hvem tvinger dere? Og dere som ønsker dere: GO FOR IT!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #17 Skrevet 20. juli 2010 signerer 21:02, har hatt silikon i 6 år nå og fikk barn som jeg ammet også. Ingen problem med amming, ikgen problemer med å sove på magen, ingen problemer med at det er harde eller stygge. Men jeg har litt problemer med å overbevise de mennene jeg har vært borti at nei det er faktik ikke ekte;P Jeg er så lei av motstandere som kommer med påstander som ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt. Påstandene stemmer bare med ekstrem tilfellene. Jeg har aldri angret på at jeg gjorde det i hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #18 Skrevet 20. juli 2010 Er faktisk ikke alt man kan slanke bort. Stemora mi har slanka seg (flat mage og sånn,) men hun får ikke bort beinbygningen sin da!!! Har skikkelig hesterumpe og er veldig brei liksom.... Det får ikke hu bort.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #19 Skrevet 20. juli 2010 21:02. hva er vits med at alle skal være like da? verden er kjedelig. alle med silikon, jippi!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #20 Skrevet 20. juli 2010 Utrolig barnslig er du. Vi har da alle bryster fra naturens side opprinnelig, har vi ikke? Noen store, andre små. Akkurat som silikonmangfoldet. Jeg tror du hadde blitt sjokkert om du hadde visst hvor mange rundt deg som faktisk ikke har ekte pupper. Som mine i b-cup. Ingen har noengang spurt om de er falske. Det går nemlig ikke an å verken se eller kjenne.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #21 Skrevet 20. juli 2010 Jo, men dine er ikke fra naturen lenger ha ha
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #22 Skrevet 20. juli 2010 Men om hun kunne så hadde hun gjerne gjort noe med det? Om det plaget henne nok? I Kina knekker de beina og tar fri ett år fra arbeid for å skru det lenger og bli høyere. Det synes jeg er ekstremt. Her snakker vi om noe så "uskyldig" som silikonpupper... Er det greit med silikon om brystet er fjernet pga kreft da? Eller er det bare til å leve med at brystet er borte for alltid? Hvor går grensa for hva som er greit? Er man automatisk bimbo fordi man savner puppene sine etter amming?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #23 Skrevet 20. juli 2010 Og så da? Briller er jo heller ikke naturlig. Skal du leve med dårlig syn fordi brillene ikke følger med fra naturens side? Hva med p-piller, ikke naturlig. Klær, sko, sykkel, bil, ingen av delene er medfødt eller naturlig. Hvor usaklig skal vi bli i denne diskusjonen?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #24 Skrevet 20. juli 2010 Hvis ingen merker eller ser forskjell om det er silikon eller ikke, og hun heller ikke har hatt noen problemer med det. Da spiller det vel ingen rolle om de er naturilge eller ikke, jenta er fornøyd:) Skjønner ikke hvorfor folk skal henge seg oppi om folk vil ta sikikon eller ikke, på hvilken måte er det negativt for dem?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #25 Skrevet 20. juli 2010 enig i at ekte pupper er best, men hva med når de er stygge? jeg mener, folk er forskjellig, men jeg synes hvertfall det er lite fint med vrengte bukselommer. Vurderer det selv etter neste barn, men da det minste man kan ta, for jeg er veldig slank. Synd det er så lett å se at det er silikon, men jeg synes det er fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå