Nillebs Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Tatt i går kveld, test fra quick-tests.no. Skulle hatt mensen midt i forrige uke, ingenting som tyder på dens "ankomst" hittil. Men ingenting som tyder på graviditet heller forsåvidt. Overveier å kjøpe CB i ettermiddag. Noen som anbefaler det ene kontra det andre CB digital/fargeindikator? https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=3323628970&view=att&th=129eeacc152121f2&attid=0.1&disp=inline&zw Håper dette funker...
Nillebs Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. juli 2010 ÅÅÅÅÅÅÅ! Får ikke til dette med bilde!! Jeg har lagt ut ett bilde fra i går under mine album, men vet ikke hvordan jeg legger det til innlegget.. Får heller ikke kopiere filen til BiM. :-( Noen som klarer se noe?? Går og tenker jeg bare så syner, og er alene hjemme for tida, så samboeren vet ingenting ennå! Vil ikke be noen i familie/venninner se eller høre noe før samboeren. Ferieavreise til Kypros fredag ettermiddag!
Peispå! Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Ehh, mulig det er jeg som er dum, men jeg leter og leter og finner ikke bildene dine.... Hadde jo vært morsomt å se:-)
Nillebs Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2010 Jeg tror du kan være helt rolig! Tror heller det er meg som er helt håpløs! :-) Ser andre har lagt til bilder i sine innlegg, men jeg aner ikke hvordan det gjøres, og finner ikke noe info om det heller..
Barnnummertre Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Takk for gratulasjonshilsen, Nillebs. prøvde også å finne bildet ditt, uten hell! Min første test var også veldig svaaaak, men nå er den sterkert ;-) Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå