lille mini til mamsen Skrevet 20. juli 2010 #1 Skrevet 20. juli 2010 Hva skal jeg gjøre, han får bæsjet, men det er som stein. Han tar virkelig i, og du ser han har vondt. Noe jeg kan gjøre eller gi for att han skal bli bedre?
looniecartoonie Skrevet 20. juli 2010 #2 Skrevet 20. juli 2010 Han må få rikelig å drikke. For å gjøre avføringen løsere kan han få sviskesaft. Han kan også ta duphalac - fås kjøpt reseptfritt på apoteket. Til så små barn skal du bruke 4-5 ml eks. morgen og kveld. Kan blandes i mm eller mme. Duphalac (=laktulose) gjør avføringen mykere og suges ikke opp i tarmen.
det er berre mordi Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Når jenta mi har hard mage, og det har hun ofte, så setter jeg henne på fanget når jeg merker hun begynner å presse, med beina fra hverandre (som i fødestilling) - da kommer det som regel greit ut.
bettum Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Hei du kan prøve sviskesaft eller maktekstrakt som du får kjøpt i butikken. En liten teskje i flasken med melk og det gjør susen. I tillegg kan du som noen andre sier her sette han på fanget med dine ben litt fra hverandre som om han skulle sitte på potte. Det hjalp med min ene tvilling.
lille mini til mamsen Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2010 maltekstrakt har jeg aldri kunnet gitt han, det kommer bare opp igjen, har brukt sviske saft, men virker ikke som det hjelper så godt, Jeg har prøvd massasje, og badet i varmt vann.. hmmmmmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå