Lille_Linn Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Heisann, Jeg heter Linn og er 19 snart 20 år (310890).. bor med min samboer på 26 (010284) lurer på evt graviditet, og når?=) Legger et utfyllende tarot legg tilbake til de som vil, så håper derfor på kun seriøse svar.. På forhånd, Takk!
rosene Skrevet 21. juli 2010 #2 Skrevet 21. juli 2010 Heisann.. Du blir gravid før det går 7 mnd... Ser også at dere feirer noe stort,det er fødsel og barnedåp .. Men før det skjer så ser jeg at du/dere ska enten i bryllup (før 6-7mnd) ,enten bryllup/fam feiring/bursdager eller store fam lag.. Det er masse lykke og glade mennesker.. Videre får jeg opp at du får et fint svangerskap, du kan slite litt med kvalme.Men ikke sånn kjempe mye.Husk å ha kjeks(tørre kjeks, og farris/eplejuice) Din fødsel vil være en fin opplevelse... et optimistisk kort som står for seier og triumf. Suksess og anerkjennelse er nær forutsatt at du gjør ditt beste. Bare din egen manglende tro vil begrense potensialet for suksess. Tro på deg selv og handle i rett tid på rett sted. Hardt arbeide, originalitet og oppfinnsomhet vil få sin velfortjente belønning. Kanskje blir du forfremmet i jobben. tyder på økonomisk trygghet, og en fjellstø grunn materielt sett. Du vil motta og beholde penger, og eiendommer og annen rikdom gir makt og innflytelse Viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å gro. Lykke til... Jeg vil gjerne bli spådd ; 1) lurer på når jeg får meg eget hus,når vil det skje?? 2) Penger og økonomi videre, hva du får opp der.. 3) kjærlighet... Jeg er født 17.10.79 Han er født 02-06.62 Tusen takk ..
stratosen_er mamma_ Skrevet 25. juli 2010 #3 Skrevet 25. juli 2010 Heisann Linn;) jeg føler graviditet på deg ganske snart jeg faktisk, føler at september og oktober er veldig gode mnd for dere.... Jeg føler deg som en veldig jordnær og rolig kvinne...selv om du er ung så har du mange erfaringer og virker mer voksen enn du egentlig er...Ser ut som at et barn vil gjøre dere litt roligere på en måte, jeg føler veldig harmoni rundt det, ser ut til at dere begge to ønsker dere barn og det er veldig fint vet ikke hva mer du har lyst til å vite, kan gjerne se mer på dere om du vil d... Om du orker å legge på meg så lurer jeg på når jeg blir gravid (og evt kjønn), og hva du ser rundt jobben min:) tusen takk!!! jeg er f.13.04.83 mannen min 13.09.79 klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå