Elviraen Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Satt her inne og leste om el og G tester, siden jeg fikk pakke i posten i dag med et lass med tester tenkte jeg at jeg kunne prøve dette med EL test... jeg skal ha mensen torsdag/fredag...... har ALLTID den samme syklusen, så eneste som avgjør hos meg er om det er 31 eler 30 dager i mnd.... jeg kjenner ikke noen tegn til mens enda, noe jeg brker å gjøre dagane før....... å El testen er positiv..... den er ikke SÅ sterk den stripa ikke så sterk som den teststripa, men det er ikke tvil i ti øyne om at det er to streker, ser den på flere meter hold..... men DA er mitt spm, er det kroppen som spiller meg et SKIKKELI puss, og har ommøblert på syklusen? eller kan det være jeg er gravid!? JA JA.... dette er morro, håper på det beste..... det er jo veldig vanlig å miste nr to, så jeg slipper ikke jubelen løs.... dette er 1 pp..... lillekompisen er også lagd på 1 pp........ KAN ikke være mulig!?? Mamma blir også gravid bare av å SE på en tisselur.... (vi er 5søsken) 4 av oss er ikke planlagt....... men vi er alle like velkommne heldigvis!! Ja ja, nå skal jeg ta natta, tror jeg skal spandere på meg en G test i mårra gitt, med morgen urin.....HVA er oddsen at den EL testen stemmer, ser det er noen som har hatt positiv el test uten ¨å være gravid... men samtidig vet man ikke om man har vært gravid hvis denne el testen viste positivt noen dager før mens..... man kan miste, og så tro at det er en mens som kommer..... nei skal ikke spekulere..... skal SOVE!! natta!!
Jente0411*Høygravid!* Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Hei..kanskje du ikke vet d,men en el test regnes ikke som positiv før teststreken er sterkere eller miiiinst like strek som kontrollstreken,dette pga det vil ALLTID være 2 streker på en eltest,d er alltid lh i kroppen. jeg bare skulle opplyse deg om d..men selfølgelig kan du være gravid.. å i disse prøvetider er d ikke uvanlig at syklusene pluttselig blir tullete..men jeg håper at du er gravid,om du ikke er d kan d være kroppen som ikke har fått til el og den er sen..og at testen kanskje blir sterkere..men test me en g test,så vet du fortere.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 signerer håperpåennr2 Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå