Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har tenkt å kjøpe meg en ladyshaver eller epilator, men lurer på hvilken jeg skal kjøpe. Vil gjerne at den shaver sånn at det blir glatt og ikke stikkete busker. Har dere noen å anbefale? Legg gjerne ved link. ....Og gjør det veldig vondt å bruke epilator??
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Har investert i en epilator. Det gjør VELDIG vondt de første gangene , men så blir man vant til det.. litt som når man plukker øyebryn. Det varer mye lengre! Du må regne med at du blir veldig sår og nuppete med en gang, men så legger det seg i løpet av noen timer. Bruker å fjerne hår på kvelden, slik at huden har roa seg til neste dag. Smør gjerne med aloe vera krem eller annen beroligende krem etter å ha brukt epilatorn. Bruker Braun sin Silk-épil 7 Xpressive Pro. Kan brukes som vanlig ladyshaver også. Så har du to i èn! Men så skal det være sagt at jeg kun får til å bruke på legger/lår! Intimt og under armene har gjort for vondt, så der bruker jeg ladyshave eller høvel.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 Og det blir helt glatt? Ikke noe stubber her og der??
Gjest Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Du napper jo faktisk ut håret, slik som det blir med voksing. Jeg kjøpte min på lørdag, den var ikke så ille vond, synes jeg. Kjenner jo det, altså, men står ikke å rykker og ynker i smerte, hehe. Håret har jo forskjellig vekstsyklus, så når et hår er ferdig utvokst tar det lenger tid før det gror ut igjen etter at du har nappet det i motsetning til et hår som blir avbrutt i syklusen sin. Slik funker det jo bedre med epilator enn voksing fordi du ikke må vente til håret er så langt før du kan epilere igjen. Så da kan du ta det gjevnlig, ved behov. Fordelen med epilering er jo også at hårene føles tynnere/mykere enn når du kutter dem rett av med barbering. Lysere kan de også bli.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 Ulempen er et større problem med inngrodde hår, men dette kan du motvirke til en viss grad med jevnlig eksfoliering.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Begge deler, etter min erfaring.. Men epilerer likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå