Puppen og lillemor Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 jeg blir så veldig veldig stiv og støl i hele kroppen (men kanskje særlig hofter og rygg) av den minste ting.. i dag har jeg egentlig drevet på ganske mye (med vasking, maling osv) og så er jeg så stiv at jeg bare så vidt klarer å røre på meg. Er dette normalt i forbindelse med graviditet?? Bør jeg ta det mer med ro, eller er dette bare ubehagelig for meg og ikke farlig på noen måte?? Er 28 + 2 i dag!
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Jeg vet bare at jeg er mer plaget med stivhet dette svangerskapet enn forrige, men jeg har ikke fått anledning til å trent meg opp siden sist, så kanskje det har noe med saken å gjøre. Jeg sliter mer med at jeg blir sinnsykt stiv i korsryggen og nederste del av ryggen generelt, hvis jeg har ligget på sofaen for lenge. Da klarer jeg nesten ikke røre på meg. Jeg må tvert imot bevege meg. På slutten av forrige svangerskap ble jeg helt gele i bekkenområdet. (2-3 dager før fødsel) Rygg, lysken, lår.. det tror jeg kanskje var bekkenløsning. Da klarte jeg ikke å gå mer enn små museskritt for å komme over gulvet. Det var verst å gå på parkett. Og slik ble det når jeg hadde vært mye i aktivitet. Kanskje du har begynnende bekkenløsning? Uten at jeg har noen god erfaring på det området Ja, nå har du vel også akkurat kommet til 3. trimester, og kan da ikke henge her sammen med oss etterslepere hehe Kanskje de har bedre svar på 3. trimester siden de har kommet lengre i svangerskapet, eller har du allerede spurt der??? Lykke til videre!
Puppen og lillemor Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2010 takk for svar vestlandsfanden.. holder meg her inne litt til - på 3. tri er det stort sett snakk om fødselshistorier og om man har 2 eller 3 dager igjen til termin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå