*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Mulig jeg er litt treg her nå,men jeg har aldri faktisk prøvd å bli gravid.. Så jeg lurer litt på hva IKM er ? noen som kan forklare meg det?
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 ja men hva vil det si? hvis jeg venter mens i morgen, hvordan vet jeg da at den ikke kommer før den skal komme på en måte? herregud nå føler jeg meg dum:P
sk Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 vet de skal være en tråd her som forkalrer alle forkortelsene, let deg litt bakover. skjønner deg godt jeg, husker ikke alle forkortelsene jeg heller, prøvd lenge m å bli gravid?
sk Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 linken er på side 2 her å heter: ♥NYTTIG INFO/TIPSLISTE til prøvere på Bli Gravid, oppdatert 2010 - holdes oppe på side 1♥ her er det mye forkortelser, nyttig nyttig
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2010 nei nei, vi er ikke prøvere helt enda.. Litt tidlig, har en sønn på 3,5måned.. (fødte 05.april:) ) Men vil prøve om ikke lenge, har veldig lyst på en til... Har ikke lyst at det skal være mer enn 2 år max mellom de små, og da må jeg vel starte om ikke mange månedene om det skal funke.. Siden man faktisk er gravid i 9 mnd også og det sjelden sitter på 1. forsøk! Du da? prøvd lenge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå