Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Lurer på om jeg har misforstått terminregningen? Har termin 1feb selv og er 12+1. Skjønner da ikke at noen er kommet lenger med termin i februar?
Tulla med tre små Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Termindatoen varierer litt etter hvor lang mens-syklus du har, så om du har 28 dagers syklus og har termin den 1. februar, og er 12+1, så vil ei med 32 dagers syklus ha samme termindato som deg, men likevel være 12+5. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Ja, men den første terminberegningen for de som ikke har vært til tidlig ul og greier er vel menstermin som regnes på 28 dagers syklus?? Slik har de ihvertfall gjort hos meg begge gangene, selv om jeg visste når unnfangelsene skjedde... Eller..?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 HI her. Men tenk da. To personer som har termin 1 februar kan ikke være kommet ulikt antall uker og dager. Da vil det ene svangerskapet vere lenger enn det andre. Det som dere skriver over her er jeg med på, men da er det 1 dag i siste mens som vil være ulik. Er jo bare en bagatell, men sånt som henger seg opp i hodet på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå