ifie Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 I så fall: når begynte h*n og få lov til det? Storebror spiste sin egen grøt da han var rett over året, og nå nærmer lillebror seg med stormskritt! Jeg måtte selvsakt vaske MYE, men han fikk da lov likevel! Nå er jeg mye mer prippen... Jeg kan ikke fordra matgris! Men det er da på høy tid at lillebror (snart 11 mnd) får prøve og spise grøten sin selv??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 gutten vår er 11 mnd, og har den siste mnd hatt egen skje samtidig som vi mater..vil helst spise selv men griser mye ja.. merker også at jeg utsetter i det lengste alt dette griseriet..storesøster ble tidlig veldig flink fordi hun fikk prøve tidlig;-) men han vil egentlig ikke ha noe særlig grøt lenger.vil spise brødskive og middag( ikke glass lenger, men det vi spiser)
ifie Skrevet 21. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2010 Lillebror har også egen skje - som han vifter litt rundt med Brødskiva blir som regel bare most, så jeg må som oftest putte i han den også... Jeg får vel bare bli litt flinkere til å gi blaffen i gris og søl. Det tar jo bare et par minutte og tørke opp Takk for svar!
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 22. juli 2010 #4 Skrevet 22. juli 2010 Lilleutt er bare 9 mnd nå, men spiser brødskiven sin selv. Hender han sitter å tuller, kaster brødbitene på gulvet. Da mater jeg han istedet. Ang grøt har jeg enda ikke latt han prøve selv enda.. Men vi kommer nok dit snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå