Mamman til Sofie 180207 Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Hei dere; Jeg er bare såvidt i gang med dette svangerskapet, mitt nr 3. Overraskende gravid denne gangen, etter to IVF. Er bare 5+6 eller noe sånt, men er så svimmel. Hadde det ikke slik på de to forrige så jeg er redd det er noe annet galt med meg... Hva med dere andre tidlige??
<3 Baby 11+12 Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Jeg er også grådig svimmel, men har skjekket litt rundt på nettet, og funnet ut at det er helt normalt har vert det siden uke 5, er i uke 7 nå..
G <3 C Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Jeg svimler endel jeg også, spesielt om jeg reiser meg lit for fort opp. Var ikke svimmel (ikke som jeg husker ihvertfall), med de 2 første.
Lilledrøm Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 kjenner meg veldig igjen med dere her, er utrolig svimmel jeg også, har vært det ved tidl svangerskap også. Er nå 7+3. Har lavt blodtrykk så er vel der det ligger, har alltid lavt, men blir spes lavt ved sv skap.. Men husk vi får premien til slutt thi hi.. )
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 20. juli 2010 #5 Skrevet 20. juli 2010 Hei Jeg er i uke 5+2 og sliter også en del med det å være svimmel, tror jeg skal ta meg en tur til helsesøstra i morgen for å høre om dette er normalt.
<3 duracellkanin <3 Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 jeg er også svimmel. jeg er 11+4 i dag. jeg har tilogmed vært så svimmel til tider at jeg har besvimt flere ganger.. men har bare fått beskjed om at det er normalt. så nå passer jeg på og ta det litt ekstra med ro.. og det fungerer!
Carina_2småblå;) Skrevet 20. juli 2010 #7 Skrevet 20. juli 2010 Samme her også. Drikk mye vann, det hjelper!
<3 mi corazoncito <3 Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Er vel normalt og svimle litt.. Jeg gjorde det litt tidligere i svangerskapet - rundt uke 6-7 var jeg endel svimmel.. Kan bli det nå også hvis jeg reiser meg raskt opp fra sofaen... En grunn til at dere er SÅ svimmle som dere sier, kan være jern mangel ?? Hvis dere har vært hos legen og tatt blodprøve, så sjekker dem jernlageret da...
Vietnamela Skrevet 21. juli 2010 #9 Skrevet 21. juli 2010 Jeg var mye svimmel helt i begynnelsen av svangerskapet. Legen min sa jeg måtte drikke mer, jeg drikker og drikker og det hjelper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå