Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ny i dette, så du får ta det med en klype salt:)

Har du nylig gjort et vanskelig valg?

Skal du begynne med skole, eller en ny hobby? Får inn at det kan virke kjedelig i starten, men at du må holde ut, så vil det gå bedre etter hvert:)

I forhold til graviditet, så får jeg inn at du vil lykkes snart. Du må fortsette å gjøre som du pleier, så vil du snart oppnå det du ønsker:)

Får inn september som en god måned:)

Lykke til

Frida*

19 Solen: Solen står for framgang og suksess, optimisme, energi og styrke. Du er selvsikker, livsglad, sunn og frisk. Solen står også for klarhet og klare mål.

Hei Frida;)

Takk for at du satt litt tid til meg ;) Nei jeg er ferdig med skolen, men jeg har på en måte nettopp tatt ett valg der det inngikk å få med samboeren min til å flytte hjem til der jeg er ifra da jeg savnet plassen veldigt mye + familien, han har vert veldigt imot dette hele tiden og kunne ikke forestille seg å bu der inne, men nå etter mangen mangen år har han på en måte gått med på dette da, vi har faktiskt sist uke kjøpt ett rekkehus.

Ang graviditeten så blir det spenndanes.. er rimeligt lei av at det ikke klaffer for oss, så får krysse at det skjer snart ;)

Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...