Gå til innhold

Mistet tvillingern (samme som i bli gravid)

VLPB 1SA1MA1Engel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

jeg mistet eneggede tvillinger i MA okt i fjor, ble oppdaget i uke 11, legen mente de hadde slutte å leve i uke 9-10. Ble utskrapning på A-hus.

Er nå gravid igjen i uke 7.Synes det tok uendelig lang tid, men håper og tror at denne gangen går det bra :)

lykke til

Jeg har og mistet. Var uke 9+2 så det ha nettopp skjedd. Mulig i løpet av helgen. De trodde og at det var eneggede siden de delte fostersekk. Fikk ingen utskrapning. Måtte ta cytotec kur i går, som var ikke noe behagelig. Har blødd veldig lite så jeg frykter at jeg må igjennom det en gang til. Har begynt på ferien min og skulle egentlig til syden i 14 dager. Denne måtte vi bare avlyse...

Til meg sa de at de ikke utførte utskrapning uten å ha tatt en slik tabl. kur først! Synes det er rart jeg. Ser hvor mange som må ta en slik kur flere ganger fordi det ikke tømmer seg helt. Da må vel jeg og det siden jeg har to!!! Blir vel en langvarig prosess dette her.

Fikk du vite noe mer om det f.eks er vanligere å abortere når det er tvilling ol?

Får du bedre oppfølging nå?

• 3 uker senere...

Jeg mistet toeggede tvillinger i november og desember 2008. Vi hadde sett hjerteaksjon på begge to, men mistet den første i MA 9 uker på vei (det ble oppdaget litt over en uke senere). Den andre fortsatte å utvikle seg og alt så fint ut, men etter smerter og blødninger i noen dager kom den lille spiren dessverre ut på toalettet hjemme da jeg var 12 uker på vei.

Jeg hadde også fått en alvorlig infeksjon og ble lagt inn på sykehus der jeg fikk en kræsjkur med antibiotika og utskrapning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...