Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært til scanning i dag på dag 10. Hadde 9 follikler fra 12-19mm, 3 mer enn på fredag. Slimhinna er 11mm. Har økt dosen med Gonal- F fra 150 i.e de 2 første forsøkene til 225 i.e denne gang. Kjenner godt at det skjer ting!! Setter eggløsningssprøyta i morgen kveld, uttak på torsdag og innsett på lørdag. Så da er jeg klar for 3.IVF- forsøk, og er veldig spent!

Hvis alt går bra kommer jeg nok til å sette inn 3 egg. Gynekologen min sa at det skulle jeg bare gjøre, for jeg har hatt 2 negative ivf, har stoffskifteproblemer som nedsetter fertiliteten, en stor muskelknute på livmora som nok også har betydning og så spiller alderen inn. Hun sa at sjansen min for å få trillinger var veldig liten.

Får i hvertfall satse på å få ett eller to egg på frys så jeg får en runde til hvis det ikke går denne gang heller. Hvis ikke blir det nok en pause med kraftige sparetiltak!! Får prøve å tro denne gang at alle gode ting er tre :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Lykke til. Krysser fingrene for at alle gode ting er tre!

Det var det for oss (gravid på 3. IVF :) )

Skrevet

Krysser fingre og tær for deg Håpefull!

Skrevet

Sender mange gode tanker din vei, Håpefull.

Skrevet

Krysser det jeg har for at det skal gå bra for deg! Du sku jo vært virkelig (u)heldig om du får hele tre barn på en gang, så tror det kan være lurt å sette inn max! :)

Skrevet

Lykke, lykke til!

Jeg heier på deg:)

Ut av 3 fine egg burde iallefall ett klamre seg fast!

Klem

Gjest Hell & Lykke
Skrevet

Hell & Lykke til deg, Håpefull!!

Skrevet

Nå er det tid for et (eller kanskje flere....) skikkelig gullegg for deg!

Lykke til og god tur.

Skrevet

Hei Tamsin!

Lenge siden jeg har sett deg her inne! Hvordan går det med deg?

Satser på et gullegg(eller to) nå, ja! 11. gang til København, og jeg kunne virkelig tenkt meg å reise noen andre steder også ;-) Synes virkelig det er min tur!!! Tusen takk for lykkeønskninger:-)

Skrevet

Heier på deg nå Håpefull!

Sender masse gullstøv i din retning!

Skrevet

Håpe augustlista har noe bedre lykke enn det juli hadde ;)

Skrevet

Da har jeg fått ut 5 egg, ett mer for hver gang! På høyre side tok de ut gjennom magen, og han var bare i en follikel. Hadde 4 der på mandag, så enten har tre forsvunnet, eller så lette han ikke godt nok. Forrige uttak var skikkelig smertefullt, denne gangen kjente jeg det kun fordi jeg så at han stakk gjennom follikelen. Fikk rikelig med morfin og var helt susa i hodet ei god stund etterpå. Har ikke så vondt nå heller. Så nå er det bare å vente på å høre i morgen om eggene har blitt befruktet. Skal sette inn 3 stk, og håper inderlig at ette av de skal sette seg fast:-) Koser meg her! Delig med varme! Hjemme har vi hatt 10 grader og mye dårlig vær.

Skrevet

5 er bra!!!

Krysser fingrene for perfekt deling!

Skrevet

Å, lykke, lykke til!

Du må kose deg i København, man blir jo lommekjent der etter alle turene, og kan gå på sine favorittsteder!

Jeg syntes det var vind og blåst hver eneste gang jeg var der i vinter og i våres, men nå er det sikkert deilig:)

Krysser fingrene for at eggene gjør jobben sin!

Skrevet

Så spennende!! Håper inderlig det blir gode nyheter for deg!

Jeg har hatt første inseminasjon, det ble en veldig tidlig SA. Ja, ja..... Opp igjen! Jeg står over denne syklusen, men kjenner jeg gleder meg til neste tur.

Fortsett og nyt København så godt som du kan!

Skrevet

Så flott med fem egg! Nå gleder jeg meg til å høre hvor mange du fikk satt inn. Er ikke så aktiv her inne lenger, men følger med deg og nå måtte jeg bare sende deg lykke til-hilsen! Håper alt har gått som planlagt, Håpefull38!

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Artig at så mange følger med. Gjør at man føler seg mindre alene om dette:-)

Det har vært tre vidt forskjellige uttak. Har hatt veldig lite vondt i dag. Ikke brukt smertestillende heller. Litt vondt når jeg har sittet ei stund og så skal reise meg. De andre to gangene gjorde det vondt å sette føttene i bakken når man gikk!! Så i dag har jeg vært ute og tuslet i gatene i varmen. Sittet på utekafe`og benker rundt om og bare sett på folk.

bumpi de bump: Går det bra med deg og gullet?

Skrevet

Det har gått så bra med deling på de tidligere forsøkene, at jeg var overhodet ikke forberedt på beskjeden jeg fikk i dag! Bare 1 av eggene hadde delt seg!!! Fikk satt det inn, det var et fint egg sa de, men jeg turte ikke spørre hvilken score det fikk. Var redd skuffelsen skulle bli enda større. Men det skal bare ett egg til, og jeg håper dette er egget som skal gi gode resultater:-)

Skrevet

Uff..skjønner du er skuffet når du håpet på opptil tre. Men vi krysser alt som krysses kan for at du ruger på ett ekte gullegg...

Tonnvis med gode tanker!

Skrevet

Legger til noen tonn til med gode tanker. Satser på det er gullegget denne gangen.

Lykke til Håpefull.

Skrevet

Hei igjen!

Det er sant som du sier det er bare ett egg som skal til : )

Med oss går det fin-fint : ) Han har så langt brukt mesteparten av tiden sin ute i verden på å sove, men når han er våken er han blid og sosial. Prater og ler til alle som gir ham oppmerksomhet. Kort oppsummert er vel gullet sånn cirka det fremste menneskeheten har frembragt, he-he.

Håper virkelig du har en liten baby i armene om ca ni måneder!!

Klem

Skrevet

Hei

Håper virkelig det var gullegget som ble satt inn! Det er på tide nå:)

Skrevet

Skjønner godt at du er skuffet over at bare ett egg klarte seg til innsetting, Håpefull38, men er enig med flere her i at det er bare ett egg du trenger. Håper at dette er gullegget ditt! Litt av en thriller denne prøvinga får en si:-) Lykke til i rugeperioden- krysser alt jeg har for deg denne gangen:-)

Skrevet

Lykke, lykke til!

Jeg bare lurer på en ting. Du har jo et egg på frys, ikke sant? Kunne de ikke satt inn det i tillegg til det nye?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...