Gå til innhold

Svimmel

gutt 2011 <3 jente 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går å er veldig svimmel og kvalm i perioder ,men helt bra ellers. Er nå i min 18 uke. Vært å tatt blodtrykk og jern på legekontoret,men ikke hatt time til lege. Flere som er plaget med det samme? Kan være at det har noe sammenheng med næring og blodsukker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var blodtrykket ditt da?

Symptomene du beskriver ville gjort at jeg hadde sjekket trykket ihvertfall.

Skrevet

Blodtrykket har steget siden jeg var på kontroll i uke 12.. Da var det lavt normalt.

Skrevet

Hm, da vet jeg ikke. Får du i deg nok væske i løpet av døgnet?

Spiser hver 3 time osv?

Skrevet

eg er ofte svimmel eg i svangerskapet, er førstegangsfødere .

eg veit at eg får for lite veske og mat i meg men eg prøve å kjerpe meg det er ikkje alltid like lett

Skrevet

Så lenge blodtrykk og blodprosent er bra er det egentlig ikke så mye mer legen kan gjøre. Jeg var til legen for det samme igår, men da disse tingene ble utelukka var det ikke så mye mer å gjøre enn å ta det med ro. Men det kan være greit å bestille en legetime uansett kanskje, så de kjenner til det :)

Skrevet

eg har snakt med legen i telefonen og då sa hu at det er var normalt at noen hadde det sånn i svangerskapet, alt var fint ellers med meg sist eg var på kontroll

Skrevet

Er peroider jeg glemmer å spise og drikke ofte. Som da jeg hadde ferie. Men nå når jeg har startet på jobb igjen går alt bedre,for der har jeg som vane å gå med vannflaske hele tida. I går kom jeg for sent på jobb for jeg var så svimmel at jeg måtte legge meg litt. Så i natt var jeg innom kjøkkenet å tok meg litt mat og drikke hver gang jeg var oppe på do

Skrevet

Hei.

Jeg plages med å bli kjempesvimmel å slikt når jeg blir stesset.

Her om dagen, når jeg kom på jobb fikk jeg masse arbeidsoppgaver hos skjefen min, og jeg ble så stresset å lei meg at jeg svimte av.

Følte meg litt dom da :P

Har vert på legekotore å målt alt opp, ned og i mente men alt er som det skal. skjønner ingen ting selv :P

• 2 uker senere...
Skrevet

er 14+6 selv, og sliter også med svimmelhet og "nå besvimer jeg" følelse.. alle bevegelser blir sløve, hjernen og øynene virker ikke helt som de skal og det blir diffust og prikkete, og jeg må bare legge meg ned for ikke å deise i gulvet.. er frisør så jeg står og går en del.. litt pinlig å måtte forsvinne inn på bakrommet når jeg er midt i en klipp.. "kommer straks tilbake, skal bare...." blir sittende en stund før det gir seg også.. hmm...

har snakket med mamma og hun sier at hun også var slik når hun gikk med meg, så da regner jeg med at det er noe som vil komme og gå litt i løpet av svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...