Gå til innhold

hjelp! skyggestrek eller spire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp meg!! er det virkelige streker eller er det bare skyggestreker? den opperste er fra igår og den nede fra i dag begge er med morgenurin...jeg er 10 dpo i dag.. trenge virkelig noen til å analysere om det er jeg som ser syner eller om den kan være en spire som har klort seg fast!!:D

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/532786

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser streken :) Ville tatt en ny test i morgentidlig.

Skrevet

Jeg ser to streker, en strek er alltid en strek =) Hadde ventet noen dager også kjøpt cb digital... =) Fikk neg 3 dager etter ikm, ventet til 10 dager over ikm, positiv :-D

Skrevet

tuuusen takk for svar!! problemet er bare at jeg har fått en strek hver dag nå i 3 dager men alltid en stund etter tidsfrist men jeg kan vel ikke få strek med litt rosa farge i 3 dager uten at det er noe?

Skrevet

men mine symptomer er: øm i den venstre puppen og jeg er sjelden øm i puppene kan ikke huske sist jeg var det.

når jeg trykker litt på magen stikker det i underlivet.

har hatt masse murringer å stikking i underlivet og haddeblod i litt el slim 2 dpo vet ikke om det er relevant kanskje en festeblødning eller bare ingenting :D.

6-7 dpo var jeg på do vert 20 min!!

vet heller ikke om det er relevant men jeg har ikke urinveisinfektion å jeg har heller ikke overaktiv blære :D så ikke vet jeg:P dere får hjelpe meg å finne ut av dette:P

Gjest Rokita
Skrevet

Det er jo slik mine svake tester så ut :) Tror du er gravid jeg =)

Skrevet

tusen takk for svar:D grattulerer med posetiv test foresten:D dette er så spennede jeg får helt hetta! har du testet posetivt me CBD? hvis du gjore hvilken dpo dag var det?

jeg føler meg som ei forvirra høne vet ikke helt hvor jeg ska gjøre av meg:P

Gjest Rokita
Skrevet

Hehe, svarer deg på alt her jeg. De strekene på strimlene kom nok innen 5 min tror jeg, sakte meg sikkert. Jaa, testet positivt me clearblue digital i dag, dagens andre urin. Jeg er ikke helt sikker på dette me dpo-greiene, men jeg skal ikke ha mensen før på onsdag, så jeg fikk jo positivt litt før tiden, så jeg går bare å ønsker at onsdagen skal komme så jeg har den overstått. Selvom jeg har testet positivt mange ganger nå, så tørr jeg ikke helt å slappe av.

Jeg skjønner godt at du er forvirret :P

Skrevet

Grattulerer så masse med spire i magen!!! åå så gøy det må være å få positivt svar:P

det er det som gjør meg alt for redd til å bli glad enda for det kom posetivt etter tidsfrist hos meg.. men jeg har fått 3 svake posetive 3 dager på rad.. selv om det er etter fristen så er det jo farge på dem så da må det jo være noe tenker jeg...men derfor tørr jeg ikke å ta det som et posetivt svar enda..off vaskelig dette her:/ hehe

Gjest Rokita
Skrevet

Dra å kjøp digital i morgen å test! =D

Skrevet

hehe jeg skal prøve å se om jeg kan overtale mannen min til å få kjøpt en:P han er så gjerrig:P haha jeg kjøpte sonne billigtester på nettet å han flippa helt for det kunne umulig koste så lite penger for så mange tester:P kjøpte ti å nå har jeg 1 igjenn *flau* haha mannen min sier at jeg er helt besatt av å teste:P men va skal jeg gjøre da!? jeg kan jo nesten ikke for det *sparke* hehe:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...