blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 synes det er på tide at lillegutt kommer nå... og tenke seg til så har vi enda 10 dager til termin, og jeg er dritt lei.... i det ene øyeblikket synes jeg det går fort, det andre seint.... sånn går det frem og tilbake... så er jeg klar for å bli mamma så ikke.... begynner å bli lei av dette.... kan ikke guttungen likegodt bare melde sin ankomst... noen andre som er lei nå?????
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 har jeg skrevet dette innlegget ???? :-DDDDD Jeg er like lei som deg, og jeg har flere dager til termin enn deg.... :-((
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 hoff ja det er grusomt med denne ventinga... river meg i håret og puster i meg fødestøv fra alle som har fått bebier.... NÅ skal det snart være min tur.... iiiiik
Løvinna30 Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 jeg begynner å bli passe lei, jeg vet at lillegutt er ganske stor og blir noe godt over 4 kilo, så at han kommer litt før termin gjør ikke meg noe .. har 12 dager igjen ... - men tenker jo på at jeg nesten kan gå en mnd til gravid!! men han får bare gjøre seg klar og kose seg ferdig i magen før han kommer ut : )
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 jeg har 16 dager igjen og er møkk lei, på toppen er formen så elendig at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg=( min jente er også estimert til over 4 kg så hun kan gjerne komme litt før termin gitt..
vimsa .-) på overtid Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 tipper at de fleste av oss skriver under her ja.... jeg har elleve dager igjen og er sååååå lei.... samtidig som jeg nyter det når jeg kan også, nyter å kjenne ham holde på inni magen, for her er det siste svangerskap, så jeg vil liksom suge til meg alle opplevelsene som jeg opplever for siste gang... :-)
fiskelisken Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Så enig så enig! Har termin imorgen og venter en stor gutt så er livredd for å gå over tiden !
Lillerosa Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Her er det en til som er lei...Har termin på onsdag. Er første gangen så jeg venter med skrekkblandet fryd. Er enig i at jeg veksler mellom å være klar og ikke, men håper virkelig at det skjer noe nå snart!! Vil så gjerne møte lille jenta mi:-)
Melkerullen Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 HAr 1 uke igjen til termin - er klar det ene øyeblikket og tenker med skrekk på det hele i det neste, hehe! Heldigvis, kan en si, begynner jeg å bli mer og mer lei nå - må jo bli lei nok til å bli fødeklar, hehe! SItter nå og kjenner etter om ting skjer, men det er jammen ikke godt å si! Men,jeg er egentlig ikke spesielt ivrig etter å få henne ut før termin, hun kan godt modnes mens jeg får slappet av samt gjort litt mer klart frem til hun kommer. Så er det godt å kose seg ekstra med de 2 andre gullungene mine i ventetiden:)
Lykkeliten 2 Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Jeg er også leeei og har 17 dager til termin.. mens-terminen er om 6 dager så ergrer meg litt over at ul-terminen er så mange dager etter.. er så klar for å møte prinsen eller prinsessen vår .. Er lei av bekkenløsningen og at ingenting passer for magen er så svær.. åååh,jeg vil føde NÅ!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå