Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg er så LEI av å ikke klare å slanke meg, jeg er LEI av at jeg aldri blir gravid, jeg er LEI av at alt er galt med meg (pcos, en tett eggleder OG tynne slimhinner) Jeg er LEI av å se gravide damer rundt meg, jeg er LEI av alt! Sorry for sytinga. Måtte bare få det ut....
want 2 be mom Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 er det ingen hjelpe midler du kan ta i brun nor du har (pcos)? sjønner veldig godt at du er LEI:) det er ikke enkelt vil jeg tro:/ har du vert hos legen og snakkt om eventuelt få hjelp til å unfange? prøver å være til hjelp men er ganske fersk i dette selv:S sorry
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Takk for svar:) Varmer alltid når doen svarer! Jeg er til utredning ja. Går på metformin å har fått femar som skal hjelpe meg med eggløsninga. Men for å få tatt femar tablettene må jeg ha hatt mensen først ( de skal taes 5.syklusdag ) Nå har jeg ikke hatt mensen siden mai! Jeg må bare jobbe hardt, haardt med vekta mi, å se om mensen kommer tilbake da..
want 2 be mom Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 off det er ikke enkelt men er ikke høy vekt en av symtomene til pcos? bare prøver å oppdatere meg litt:) hva har legen din å tilby sån med tanke på hjelp med å gå ned i vekt? det kan jo være noe som kan hjelpe:) off vil så gjerne hjelpe men føler ikke jeg vet så mye om denne sykdommen..
Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~ Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Neida, jeg vet alt jeg trenger å vite om pcos Men ja, overvekt er en av "symtomene"... Så det er en ond sirkel, desverre..:s Legen har kun gitt med metformin som skal hjelpe meg vekten. MEN jeg står på venteliste hos ernerings eksperter, som skal bestemme om jeg får gastrisk bypass. Håper jeg får det, så jeg slipper å bruke hele livet mitt på å slanke meg. Men det er venteliste på tre år. Og jeg vil gjærne ha en liten spire før den tid:) Du er søt da:) Du trenger ikke å føle at du må hjelpe. Det er mere enn nok hjelp å få svar:) Hjelp for sjelen! hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå