Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør jeg dra nedover? Få time i morgen eller bør jeg vente til onsdag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg stemte det med onsdag.

Stork mener det er riktig med i morgen..CFC mener onsdag er rett...

Vanskelig å gi råd...

Skrevet

hmmm vi tenker at vi prøver. Er vi heldige så kan vi jo få en av de siste timene på klinikken og da har det jo nesten gått 24 timer fra positiv test. I og med den kanskje kunne vært positiv tidlig i dag. Glemte faktisk å teste. Men var neg i går kveld.

Skrevet

men hvorfor mener de så forskjellig?? hvor lang tid tar det før egge slipper fra EL? Så hvis man tester på en morgen urin. feks i morgen da. den er negativ men så tester man dagen etter og da med posetivt.

når kan man vite at den ikke ble posetiv kvelden før selv med negativ om morgenen. må man teste flere ganger om dagen da???

Sikkert super teite spørsmål. Men skal jo ned for første gang i september. er planen i allefall... så jeg bare spørr og graver altså...

Skrevet

Stork sier du skal teste morgen og kveld

CFC sier de kun skal teste om morgen.

Tror rett og slett de beregner litt forskjellig i forhold til når man er mest fruktbar. Jeg vet at det for min del ikke stemte på Stork, jeg ble gravid på første forsøk på CFC.

Masse lykke til!

Skrevet

Ja da har jeg vært nede. Fikk beskjed at det var veldig god kvalitet 33000 svømmere på 1 ml!!!! Videre fikk jeg også beskjed om at jeg var der på det mest fertile tidspunktet alt så var tipp topp og tilrettelagt. Så da får jeg håpe at gullegget er lagt og at jeg ikke er anonym om 2 uker.

Skrevet

Masse, masse lykke til !! :)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...