Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg har aldri skrevet noe her inne, men jeg har lest og fulgt mange her inne, og vil spesielt si til Ugla: Er så utrolig glad på dine vegne at det går bra nå! Er det noen som virkelig fortjener et lite nurk er det deg, etter alt du har vært igjennom.

Selv har jeg en liten Storkejente som nå er to år . Det ble full klaff på fjerde forsøk hos meg.

Nå planlegger vi nr to og i den forbindelse lurer jeg på om noen vet om jeg er pålagt å ha en ny journalsamtale. Jeg har tatt alle prøver som kreves. Håper å kunne ta en tur nedover allerede i august...Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for det.. litt vel rørende for ei som ser magen strutte og kjenner lillingen turne men... :)

Jeg kan ikke tro det skulle være nødvendig..dere vet jo det som trengs jo!

Ønsker dere all mulig lykke med nytt forsøk. Krysser fingrene for dere!!!

Skrevet

Vi måtte ha ny journalsamtale pga det var jeg som skulle til pers denne gangen (kona gikk gravid sist). Følte jo ikke egentlig det var nødvendig ettersom jeg var med i hele prosessen sist, men.. Mulig det er forskjell fra klinikk til klinikk. Dette var hos Storkklinikken.

Skrevet

Nei, det trenger du ikke (så lenge det er du som skal bli gravid på nytt). Jeg har 3 Storkebarn....og hadde en journalsamtale bare før første barn. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar! Da blir det forhåpentligvis Danmarkstur om en to tre uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...