Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 En person skrev dette under underskriften sin i en mail til meg og jeg lurer på hva det betyr. Tenkte kanskje noen skarpe damer kunne hjelpe meg, på forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Det kan jo være forkortelse på navnet til den personen
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Nei, dessverre... da ville det ha vært M.G.H...
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/GDF GDF may stand for: * Game Definition File, a file that describes a game to the Windows Vista Games Explorer * Game Development Framework * Gaz de France * GD Font, a font for use with the GD Graphics Library * General Data Format for Biomedical Signals * General Directorate of Forestry of Turkey * GEODraft Database File, a proprietary file format of the documents created by the GEODraft well log authoring application. * Geographic Data Files * Glaetzer-Dixon Family Winemakers * Global Defence Force, a video game * Global Defense Force (Web Comic) * Global Delivery Framework, IT framework * Global Delivery Framework. * Global Development Finance, a World Bank database * Global Drug facility * Gnutella Developers Forum * Governo do Distrito Federal, the Government of the Federal District (Brasília and its environs) in Brazil. * Graphic Design File, a file produced by the Altera Quartus software as a logical design schematic * Grateful Dead Family * Great Dun Fell, a radar station in Cumbria, England * Growth and differentiation factor, a subfamily of proteins belonging to the transforming growth factor beta superfamily * Guides de France * Gurps Data File, an expansion file for the Gurps Character Assistant role playing aide. * Guyana Defence Force
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Hmmm, den har jeg aldri sett før. Jeg ville ha spurt.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=gdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå