anne-lise33 Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Hei. jeg har en gutt på 4 mnd, og jeg er litt bekymret om han legger på seg nok. han var veldig stor når han ble født. han veide 5342 gram og var 53 cm. jeg bor i københavn og jeg er mye inne på en side som heter minmave.dk, og der leser jeg at deres barn som er født i mars 2010, veier alt fra 6,6 kg til over 9 kg. og alle er 4 mnd. er jeg hysterisk?? jeg ammer ikke og har ikke gjordt det i det hele tatt. han spiser alt fra 100- 140 ml hver gang, og det 6-7 ganger. vi har startet med grøt og mos, og det går ned på høykant.. så jeg lurer på om hvor mye mme deres babyer spiser hver gang... glemte og si at han ble veid 14.juli, og da veide han 6,8 kg og var 65 cm.. og da jeg leser hva andre veier blri jeg bekymret. men han er alltid i godt humør, sover godt og er aktiv.... håper du kan svare meg...
ღLiamGulletღmars-10 Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Gutten min er fire å en halv mnd nå.Veldig glad i mat! Spiser litt under 1 l mme i døgnet, mellom 160-200ml. Har nettopp begynt med grøt, så snart blir ett måltid erstattet med det. Han er en stooor gutt som var litt over 9 kg og 64,5 cm når han var 4 mnd. (3020 når han ble født) Fikk beskjed på HS at han fulgte sin egen kurve fint. Hvis han ikke tar av seg, er det nok ingenting som feiler gutten din:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå