Gå til innhold

Har tatt ultralyd i dag...

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh nei....

Fryktet dette etter det du har skrevet om hcgverdier....men håpet på et mirakel...

Det er vel få ting på denne jord som er så vonde som det du må gjennom akkurat nå...ingenting kan trøste....du har misstet lille drømmen din...

Har selv prøvd det, som mange av oss her inne, så vi vet hvordan du har det....grusomt...det er som om når noen dør...men denne personen fikk du ikke en gang hilst på først...

Jeg bærer sorgen i hjerte et sted enda....selv om vi nå har kommet videre...

Ønsker deg det beste...sender en klem...mer får jeg ikke gjort dessverre...

Stakkars deg...

Annonse

Kjære deg!

Vil bare sende litt omsorg og trøst i din retning, tiden nå er tung og vond. Ikke noe man trenger midt i ferien sin, huff a meg! Det føles veldig urettferdig at noen av oss skal oppleve skuffelser gang på gang og andre aldri.... Kjenner at mine tøffe uker kommer tilbake også.

Håper du har noen skuldre og gråte på, det hjelper på! Ta vare på deg selv!

Klem

Kjære kjære deg.

Har tenkt masse på deg, og det var ikke denne nyheten jeg hadde håpet du skulle komme inn og skrive.......

Føler masse med deg, og håper av hele mitt jerte du komme inn om ikke så lenge og forteller om ny positiv test, hvis du er klar for det både fysisk og psykisk.....

Mange varme trøsteklemmer fra meg:)

Dette var veldig triste nyheter 2barnsmor-2011...:o( Ble så glad på dine vegne når jeg leste at du endelig hadde lykkes. Skjønner godt at du synes livet er urettferdig. Du må ta godt vare på deg selv i tiden framover, og så håper jeg du kommer tilbake hit til gravide slitere om ikke lenge!

Sender deg mange trøsteklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...