Gå til innhold

vondt i ribbeinbuen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler som har vondt under ribbeinene med brystet?? Synst det var tidlig å få vondt der allerede i uke 12..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 11+2 i dag og jeg har hatt vondt der i flere uker allerede. Jeg har vært ekstrem kvalm, er gravid med tvillinger, og kastet opp 4-5 ganger hver dag. Tror jeg har fått vondt der som en følge av at jeg har kastet opp så mye siden uke 6.Dette mente også legen min var grunnen.

Skrevet

Så spennende med tvillinger :) Ja det ligger nok noe der som har med fordøyelsen å gjøre. Men det er så hemmende å irriterende:( Jeg har ikke kasta opp, men har skikkelig fordøyelsesbesvær. Lykke til med graviditeten:)

Skrevet

Ja, veldig spennende med tvillinger :) Skal på ul i morgen så er virkelig spent!

Lykke til med din graviditet også!

Skrevet

Da har du termin ca 6 feb? Jeg har 8 :)

Skrevet

uff, sist hadde jeg vondt i de forbanna ribbeina i nesten hele svangerskapet.... har ikke merka noe til nå, men det kommer nok :-(

Skrevet

Ja, jeg har termin 6.feb :) Da har vi termin ganske likt :)

Men har lest at det ikke er så vanlig å gå til termin med tvillinger, men tar jo utgangspunkt i det da.

Skrevet

Godt å se at noen andre har det likt! Selvfølgelig er det ikke bra at dere har det samme, men godt å vite at det ikke er unormalt.

Du får nok 2-3 uker før termin ja. Men det gjør jo ingenting;) Jeg har gått 2 uker over med begge mine så heller 2 uker før.

Skrevet

Ja, høres slitsomt ut å gå over termin,så kan være greit å bli satt i gang litt før. Var på ul i dag og alt så bra ut!! De var veldig aktive:)

Skrevet

absolutt ikke unormalt... :-) sist jeg var gravid så var det maaange her inne som klagde over dette :-)

Skrevet

Godt å høre at alt så bra ut:))) Kan tenke meg at du er stolt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...