liheka Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 hei. min samboer har fått spørsmål av venner og familie om at de tror jeg har svangerskapsdepresjon. grunnen er at vi bor hos svigerforeldrene mine en liten stund til vi venter på å få flytte inn i leiligheten vår jeg bor langt fra min egen familie. de synes jeg spiser for lite,orker ikke finne på så mye,sitter enn del alene og ja jeg gråter over det minste. Ja jeg gruer meg til fødselen... trenger hjelp
Lykkemams Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Da ville jeg tatt en prat med en jordmor eller oppsøkt en psykolog. Du trenger ikke sitte alene med slike tanker! Du sier jo at du trenger hjelp - hjelp finnes, og hjelp hjelper!! Lykke til!!
liheka Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 mente jeg trengte hjelp med å finne ut om jeg har det,begynte jo å tenke litt når de sa dette. takk for svaret:)
shalaina Skrevet 20. juli 2010 #4 Skrevet 20. juli 2010 jeg er litt som deg... er mye for megselv, spiser lite...orker ikke mye folk. Jeg er plaget med svangerskap kviser og det er ikke rart at jeg ikke orker folk... synes jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå