Gå til innhold

Uvell/kvalm nå mot slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en periode for et par netter siden hvor jeg var fryktelig kvalm og svimmel. Og i dag har jeg gått rundt i flere timer og følt meg skikkelig uvell og kvalm. Tilsynelatende uten noen grunn. Mener jeg leste her for en tid siden at det var endel som var plaget av det når det mot slutten av svangerskapet - er det noen som har samme plager? Har 19 dager til ul-termin (10 dager til mens-termin, som jeg tror stemmer mer). Er veldig klar for å møte prinsessa i magen, men er ikke helt med på denne kjipe kvalmen - får dårlige flashbacks fra starten av svangerskapet... Hadde det ikke slik med de to andre barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

Skrevet

Sånn har jeg hatt det flere netter i uken i flere uker nå. Veldig kjekt:P. Er 1 dag over termin i dag.. Så er LEI! Tenker på tegn og fødsel hele tiden. Er ikke kvelm nå. Men vil gjerne bli det visst det betyr at jeg føder;):P

Skrevet

vi bare si at jeg ha 6uker igjen av svangerskapet og jeg er veldig kvalm for tiden,jeg prøver å finne ut grunnen.

feks ikke spise for sent,ikke godteri eller brus,som ikke har funket for meg men kanskje for deg

eller som legen sa spis lite og ofte;)lykke til

Skrevet

25 dager til termn her og jeg er utrolig dårlig om dagen. Kan nesten ikke spise noe som helst før jeg brekker meg. Minner meg godt om ukene før jeg fant ut jeg var gravid. Dette er ille greier..

Skrevet

nesten så jeg kunne ha skrevet samme innlegg selv..

kvalm, og tenker tilbake på starten av svangerskapet. - og det gir seg sa jeg spiser litt faktisk.

Virker som det er normalt.

Vi alle i 3 trim er jo så si i slutten av svangerkapet nå så :-)

Skrevet

Var hos legen pga av dette,og etter flere tester og kjente på magen min så tror han at det er pga av liten plass i magen og at babyen presser på tarmene,jeg har 5 uker igjen til termin.

Har også høy blodprosent så fikk beskjed om å drikke enda mer vann enn jeg alt gjør,så det kan være sammenheng med kvelme og uvelheter der.Men håper jo at det også betyr starten på nærliggende fødsel,fødte sist i uke 36,og det gikk kjempe fint,var hjemme innen en uke,ingen komplikasjoner med baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...