Gjest Rokita Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Når har jeg tatt en digital test og det kom ganske raskt opp "gravid" helt utrolig, 1pp. Jeg er rett å slett veldig heldig om dette er sant
Peispå! Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Så herlig! Gratulerer så mye! Deilig med de digitale, blir så stor lettelse når det står gravid, og man slipper å tolke:-)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Å, gratulerer så mye !!! Lykke til med graviditeten og ta godt vare på spiren i magen
want 2 be mom Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 grattulerer så mye:D kan jeg spør om du tok noen tester før du tok CBD? om du fikk noen skyggestreker opp eller noe sont:D? hehe jeg har fått skyggestreker 3 dager på rad nå og de to sitse er svake men de er rosa og brede så vet ikke helt va jeg skal tro jeg er 10 dpo.
Gjest Rokita Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Takk alle dere want 2 be mom: Jaa, i gårkveld tok jeg en billigstrimmel, og den var svakt positiv, tok en likedan i dag tidlig, og den var også svak. Så dro jeg rett på apoteket å kjøpte en digital. Og det var ikke med dagens første urin. Kjøp en digital så får du svar Det som er så merkelig er at Ikm er på onsdag. Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid, nekter liksom å tro det.
Gjest Rokita Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Tuusen takk <3 Jeg har regnet ut at terminen blir i slutten av mars/begynnelsen av april
Lullunutu Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Er selv 6+3 idag, termin rundt 12. mars :-D Spennende dette, er det deres første barn? Vårt andre, førstefødte kom 2008 :-D
Gjest Rokita Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Jaa er vårt første =) Jeg er bare 19 år, men dette føles sååå rett!
Lullunutu Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Var selv 25 =) fikk førstemann da jeg var 23.. synes ikke du er for ung, så lenge det føles rett :-D
Gjest Rokita Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Okei Så morsomt! Vi får prøve å følge hverandre. Blir spennende å se på onsdag når Ikm er, jeg har hørt at selvom man er gravid så kan det komme en blødning da. Men jeg tror faktisk befruktningen skjedde rett etter forige mens, fordi kun noen dager etter så hadde jeg en liten blødning, som kanskje kunne vært festeblødning. Og etter den blødningen fikk jeg stikkinger, å det har jeg hatt siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå