Gå til innhold

negativ test... :)

Maibaby:)

Anbefalte innlegg

nå er det to uker siden min spontanabort, og har nå tatt ny graviditetstest for å skjekke at hcg er ute av systemet.... tenk at jeg faktisk skulle bli "glad" for en negativ test, men det er jeg altså :) for det betyr at neste gang den er positiv betyr det at spiren sitter og skal klore seg fast fremover ;) vi har allerede begynt å prøve på ny, trengte bare to pp på den forrige så håper det går raskt denne gang også!!! ;)

krysser fingrene for alle oss her inne ;)

Fortsetter under...

takk takk ;) ja håper virkelig at det klaffer igjen snart, og at denne gangen sitter den!!! vil være gravid sånn ca NÅÅÅÅÅ!!!! ;) hehe, men nå har vi bestilt tur til Tyrkia, og skal nyte den forhåpentligvis siste barnløse ferien vår!!

Lykke til videre med prøving begge to, og at testen din "prøverigjensnart" tester negativt snart slik at den vil lyse positivt mot deg gangen etterpå!!!

masse klemmer ;)

• 2 uker senere...

heihei!!

off det var ikke kjekt å høre, er veldig tøft å miste, men jeg kjenner at hver dag som går hjeper :) så får vi håpe at det klaffer på ny!! godt med negativ test iallefall!!

jeg hadde blødninger bare 5 dager etter sa... så det gikk over ganske fort!! men har vært plaget med kvalme og trøtthet etter jeg mistet... fikk eggløsning ca 23 dager etter sa, og den kjente jeg godt for å si det slik, men var jo veldig kjekt at den kom!! så nå håper jeg at testen vil vise positiv om en uke, men har egentlig ikke troen på det!! har ikke noe symptomer ennå iallefall...

lykke til videre, håper at du slutter å blø snart slik at du blir klar på ny!! legen på sykehuset sa til meg at det var bare til å prøve med en gang, for kroppen ble ikke gravid uten at den var klar for d!!! ;);)

mange klemmer!!!

Annonse

Skjønner ingenting av kroppen minnå jeg. Snart 5 uker siden SA. Fikk smerter etter en uke og tenkte at det kanskje var EL, så kom det littegrann brunt slim og menssmerter etter 3-4 uker, så da var jeg sikker på at jeg fikk mensen. Men så kom det aldri noe mer.

Hvordan merket du at du hadde eggeløsning? Jeg hadde kjempevondt i magen da jeg trodde jeg skulle få mensen, kanskje det var EL da? Går bare å venter på å få mensen sånn at jeg kan få litt orden på syklusen min og vi kan prøve igjen. Tok en graviditetstest for noen dager siden og den var negativ, så da er det vel ikke lenge til vi kan prøve igjen...

Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...