Gå til innhold

Ta med musikk på føden..? Noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt og lest flere steder at det kan være fint å ha med musikk å ha på når man jobber seg gjennom riene (jeg er førstegangs). Noen som har erfaringer med dette? har en "docking stasjon" til iPhone som enkelt kan tas med, men er det bedre med høretelefoner eller?

Så er det selve musikken, noen som har tips til musikk å ta med? Hva vil man egentlig høre på når man først er i situasjonen? Klassisk og Enya, eller noe som det er litt mer fart og oppmuntring i? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke født tidligere, men har termin om to uker. Skal ha iPod med høyttalere og har laget meg en fødselsmix =) God blanding av koselige kjærlighetssanger o.l. og en dose rock og mer "arbeidsmusikk", hehe -aner jo ikke hva man føler for underveis, men det blir spennende å se =)

Skrevet

hehe, musikk hadde ikke vært så aktuelt under min fødsel sist gang ihvertfall... Jeg var litt "borte" i min egen smerteverden, og ville i grunnen bare være mest mulig i fred og konse på pustingen/ takle riene, minst mulig prat og andre forstyrrelser (mannen fikk ikke engang lov til å stryke meg på ryggen hehe..) Men sikkert mange forskjellige erfaringer på dette, som så mye annet=)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar, tenker at jeg lager et par forskjellige mikser og tar med jeg. Så får jeg helt sikkert ikke bruk for dem.. ;-)

Skrevet

tror ikke de andre synes det er så populært med en dock med musikk altså..

hatt selv mp3 i ørene....musikken på fullguffe da, men ikke laget meg en mix enda...mangler nedlastningsprogram på den nye pcen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...