Gå til innhold

Hvor tidlig fikk dere symptomer?! før test?

Anbefalte innlegg

Herremintid.. ca 3 uker siden mens, de siste dagene har jeg vært kvalm og oppblåst og heelt ute av form.. mat byr meg imot, tom røyken smaker ræv.. men ærlig talt, er ikke det litt tidlig. bestilte tester på nettet idag, så må jo bare få tatt en når de dukker opp...

Fortsetter under...

åja, selvfølgelig. Der misforsto jeg! Det blir noe annet ja;)

Jeg vet ikke om jeg er gravid. Men sitter her med noe jeg mener må være symptomer. For meg er det 4 dager til forventet mens.

Hadde blødning som absolutt kan ha vært festeblødning.

Jeg tror symptomer kan komme tidlig. Men nå er jeg litt subjektiv. SItter kanskj eog føler på men en hel haug av dem...

Tester i helga så da skal jeg skrive her om jeg var tullerusk eller om det faktisk er mulig med stikk, knipp, oppblåst mage og vondt i korsrygg som symptomer så tidlig.

Har vært gravid for under et år siden , men utrolig hva man glemmer...

;)

Jeg får tidlig symptomer,- før jeg vet med test jeg er gravid. Hadde det ikke slik med 1.mann, da ante jeg ikke jeg var gravid og han var ikke planlagt. Tenkte ikke på symptomene. Men forrige graviditet merket jeg i 3 uke at jeg var uggen i noen dager og hadde kraftig metallsmak

i munnen. Frysninger og trøtt. Denne gangen har jeg vært ekstremt trøtt fra samme uke og stikninger og vondt i magen rett før jeg egentlig skulle ha IKM. Lykke til!!

Annonse

hehe, blir mer å mer urolig for at det kan være noe på gang ja.. trøtt som en dupp og treninga er en skikkelig utfordring, får sting under brystbeina av å gå raskt i 50 stakkars meter.. helt rar nedentil og i korsryggen... uggen, frysen og svimmel:( bare å få tatt en test eller to når de dukker opp iløpet av uka ja..

Takk for svar;)

Jeg er 4+6 og merker ingenting jeg, bortsett fra stikkinger/ømhet i livmor området. Hadde jeg ikke hatt tre positive gr.tester hadde jeg ikke visst jeg var gravid.... :-) Så vi er tydelivis forskellige alle mann! Gleder meg til jeg kan kjenne litt fler symptomer, så jeg kan kjenne graviditeten litt på kroppen. Blir litt mer vikelig da sikker

Folkens!! 2 streker.. teststreken var ganske tynn, men tydeligere etter 3min.. prøver å regne meg frem t siste mens, kommer til 3juli, å da er dette rart igrunn, eller?? testen av urinen i ettermiddag, så skal ta en ny imorra tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...