Gå til innhold

jente på 5 mnd veier 10 kg!! Andre store babyer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at detter er utrolig mye. Har kun gitt henne brystmelk foreløpig.. Det vil vel ta helt av når hun begynner å få grøt eller?!

Jeg har ikke lyst til å ha en gigababy, men hva kan man gjøre da. HUn må jo få melk når hun er sulten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ei her på 5mnd å 9kg. vi fikk redusert oppgangen litt da vi begynnte med grøt! legger ikke fullt så mye på seg lengre. (har fått grøt siden 3mnd. mi jente var en STOR spiser) haha

Skrevet

toåringen min veier 11 kg så er stor forskjell på ungene.

du skal være klar over at selv om ungen vokser voldsomt nå vil det mest trolig flate ut mot slutten av første leveår. hun vil neppe bli noen gigant selv om hun er stor nå.toåringen min lå over normalen på vekst og tyngde første 6 mnd...

Kos deg med den herlige jenta di, gi henne den maten hun vil ha og ikke sløs bort energi på bekymringer for slikt du ikke rår over.

Skrevet

Min er snart 3 mnd. og 7 kg....stoor jente :)

Skrevet

Mini her var 9120 på 4 mnd kontrollen. Go plugg:) er 4 å en halv mnd nå.

Skrevet

"lillemann" her veier 12720g og blir 8mnd neste tirsdag ;D

Skrevet

Storebror var 12 kg da han var 8 mnd! :) Han var 12 kg fram til ca 15 mnd.

Helsesøster sa til oss at så lenge han bare fikk pupp, var det helt greit. Om han hadde fått morsmelkserstatning måtte vi ha redusert mengden.

Du har nok fløte i puppen du også :)

Skrevet

Gutten min var 10 kg på 3mnd kontrollen. Veide 4,1 da han ble født. Han fikk mm i begynnelsen, men måtte gå over til mme etter ca 2 mnd. Ikke noe å gjøre med vekta. Han får mat når han er sulten, slik er det med den saken. Men han er lang også da.. Tror det var 70,5 han var på 3 mnd kontrollen. Så.. Jevner seg nok mer ut når han begynner å bevege seg mer, og så hjelper det jo litt på at han har begynt å ta tutt endelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...