Gå til innhold

Noen som kan se på dette bilde?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der ser kjent ut, prøv på nytt om 2 dager. Bruk morgen urinen. streken kan være svak tidlig i svangerskapet. Men en strek er en strek. Lykke til :) Min strek ble bare sterkere og streke, følte meg litt usikker jeg å, når streken var så svak. Men gravid er jeg :)

Skrevet

Samme her! Var også svaak strek, men et par dager etter var den sterk.. :-)

Gjest Rokita
Skrevet

Okei, takk for oppmuntringen :) Skal teste i overimorgen :)

Skrevet

Ligner fælt på mine første tester. Og jeg har termin om 100 dager :)

Skrevet

Heia..

Ut fra testen tror jeg du er gravid;)

Min så akkurat sånn ut, ta en digital test da vel. Det gjorde jeg.

10+6 i dag..

Skrevet

jeg tror testene er positive. Ta en fra et annet merke

Skrevet

den nederste ser ganske positiv ut for meg.

Jeg testet negativ 2 dager etter IKM med billigtester, men innerst inne visste jeg at jeg var gravid. Samme ettermiddag løp jeg ned til apoteket og kjøpte 3 CB digital, og alle tre lyste "GRAVID"!!

Kjøp deg en CB, så slipper du å være i tvil ;)

Skrevet

Akkurat som mine tester. Men jeg mener dine tester er positive og mine er bare merkelige og jeg lurer meg selv med å tro at det ikke er sant... Frem og tilbake tyding...GURIMALLA så utålmodig vi er! Bare snakk om noen dager eller en liten uke kanskje til testen kan tydes av de svaksynte også; at den er positiv!

Gjest Rokita
Skrevet

Tok en digital i dag, og den ble "gravid" :D Ikm er jo ikke før om 2 dager. Tror dere at dette kan være sant? Jeg har stikking og strekking i livmorområde, akkurat slik hadde jeg sist graviditet også. Så det er jo mulig jeg faktisk er gravid da :)

Skrevet

SLUTT å tvil, da er du gravid =) Slipp jubelen løs :-D GRATULERER :-D

Gjest Rokita
Skrevet

Hihi, okeida, jeg skal tro på dette! :D Jeg tror nesten jeg skal bestille legetime i morgen :)

Skrevet

Ja, gjør det du :-D Bestilte time idag, fikk den 4. aug :-) Gleeeeder meg =)

Gjest Rokita
Skrevet

Gratulerer kjempe masse du også! :D Blir nok spennende ja :D

Skrevet

Jeg hadde også svakt strek på min første, enda det var morgen urin, dro rett til apoteke og kjøpte ny test og den viste gravid tvert uansett om det var kvellj: )

Skrevet

Det ser bra ut det der. Gratulerer

Skrevet

det ser ut som du kan være gravid ja :-) men jeg tester heller alltid med digital test for da slipper jeg å lure, selv om det er litt dyrere :-)

Skrevet

åh du har jo tatt en, må begynne å lese svarene på innlegg :-) GRATULERER :-) da er det jo ingen tvil ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...