desiree88 Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 hei hei jeg er ny her, og lurer på om dere har noen tips til hva man kan spise for å få spira til å sitte? utenom wild jam og helsekost produkter:) hadde mest sansynelig el for 2 dager siden så da vil jeg gjerne hjele til litt;)
Nillebs Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Heisann! Har også nylig kommet inn i dette "gamet", det eneste annerledes jeg har gjort inntil videre er å ta folsyre, og Gravitamin - dette er vitamintilskudd som du tar daglig, så alle vitaminer og mineraler du trenger som "prøvende"/gravid dekkes. GraVitamin har jeg kjøpt i Danmark, da det er veldig mye billigere der enn det du får kjøpt i Norge, uansett om du kjøper det på apoteket eller i helsekost. Men du kan evt. kjøpe det via nettet også, tror jeg. Søsteren min bor i DK, så det var lettvint for meg å få det via henne. Ellers ville jeg råde deg til å ikke ta altfor mye av det ene eller det andre, se hvordan det går før du evt. begynner på noe tilskudd. Ift. naturlegemidler osv., så snakker jeg litt som profesonell, er utdt. sykepleier, og har desverre hørt flere triste historier om bivirkninger naturlegemidler har gitt. Mange naturlegemidler er ikke testet under like strenge krav som vanlig medisin. Uansett ønsker jeg deg lykke til!
desiree88 Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 takk for svar:) tar allerede folat:) jeg vil helst unngå for mye naturlegemidler ja.. så får kjøpe meg sånn GraVitamin.. prøvde å se etter det på apoteket i sverige i går, men fant ikke noe der.. skal sjekke litt på nettet:) lykke til du også
Nillebs Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Jeg sjekket så vidt en gang i vår.. Før jeg fikk søsteren min til å sende nordover.. Det jeg fant i Norge som ligner, er dette: http://www.billige-tester.no/kosttilskudd-c-34.html Det jeg synes er et stort pluss med mine er at jeg bare skal ta "hestepillene" en gang daglig... De er jo så svære!!! Men søk evt. på www.matas.dk, det er butikkskjeden som bl.a. selger de, mulig de kan anbefale norske forhanldere eller sender til norge..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå