Gå til innhold

Hva har dere fått dilla på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Foreløpig (jeg er 10 + 4 idag) er det O'boy det går i. Også har jeg utrolig lyst på potet (bakt eller kokt), potetgull og pasta. Prøver å holde meg unna det, for fordøyelsen er treeeeg og blir bare verre med mye karbohydrater. Men O'boy gir jeg etter for :)

O'boy ja.. Elsket det før jeg ble gravid, hater det nå :( Jeg får også tregere mage med potet og pasta. Stekt mat gjør det heller ikke noe bedre.. Men jeg er så glad i stekte komler at jeg kan ikke dy meg, så etter det er spist ser jeg ut som jeg er 5 mnd på vei . Hehe:)

Annonse

Hehe! Jeg skjønte at jeg var gravid da sjokoladen plutselig smakte dynge, og jeg i stedet bare hadde lyst på tomater... Tomater!!!! Tror jeg spiser mellom 1/2 og ett kg tomater hver dag! Helt sprøtt! Aldri opplevd noe lignende i mine tidligere svangerskap!

Annonse

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn

nei, melk var bare ekelt før jeg ble gravid (syntes smaken var sur, uansett hvor nyåpnet den var) nå kan jeg drikke opp til 1,5 liter pr dag! SYKT!

Glemte å skrive min "synde dilla": kick lakris! prøver å styre unna, men når jeg bare mååå ha, så kommer jeg med den påstanden jeg har hørt: lakris er bra for trege mager ;) ikke at magen er treg, men da har jeg en ting å skylde på når jeg ikke klarer å unngå fristelsen :)

Jeg har dilla på paprika og tomat ! :o å jeg likte det ikke før jeg ble gravid!

Før så va jeg et sjokolademonster, jeg elsket sjokolade og cola.. nå takler jeg det ikke, blir bare kvalm av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...