juli83 Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 har 6 dager igjen til termin og for 3 uker siden kom det litt friskt blod da jeg tørket meg. Skjønte at dette mest sannsynlig var tegningsblødning og/eller iallefall ikke farlig hvis det ikke fortsatte. I dag var det en del blod i avføring og når jeg tørket meg. mye mer enn sist.. er dette vanlig, eller bør jeg få undersøkt dette? Synes det er litt pinlig å ringe sykehuset om dette.. håper på kjapt svar fra noen som vet?!
utflyttet stavanger dame Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 sannsynligvis en liten rift i tarmene, men er du urolig er d bedre med en tlf for mye en en for lide. lykke t
Tulle06ogPrins10 Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Hei Det høres ut som om du har hatt en hemoride som sprakk. Frisk blod er så å si aldri farlig. Man trenger ikke være klar over at man har hemorider om de ligger inni tarmen. Så det er sikkert ikke falrig.
noepågang FØDT Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 helt sikkert rift i tarm eller hemoroide i/utfor tarm.... Hold øye med d. Om d ikkje gir seg etter noen dagen, bør du kontakte lege.
Live-engangtil Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Hemoroider ganske sikkert. Så typisk å få det når er gravid:-( Hemoroider gir friskt blod utenpå avføring, noen ganger (ekkelt) spruter det blod ned i do også. Kan nesten garantere deg at det du har oppdaget er ufarlig. Det finnes noe som heter Sceriproct stikkpiller reseptfrtitt på apoteket, og salve hvis utvendig. Svir litt, men det kan hjelpe. Ellers viktig å holde magen i orden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå