Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har ikke vært plaget med vann hittil i svangerskapet, men slitt litt med rastløse bein. I natt var det helt jævlig rastløse bein og jeg kjente at fingrene este ut. Har litt vann i beina også nå, men fingrene er verst! Hadde SF med førstemann og er IKKE intr i å få det igjen...... Får vel bare prøve å ta det med ro noen dager og se om det roer seg med vann i kroppen. har hatt fint BT og lite eller ingen proteiner i urinen, så er ikke superbekymret akkurat; heller litt irritert for at jeg skal få vann nå... Spørs om jeg må få ut fingeren og ringe fotografen som skal ta mine gravidbilder og si at det haster litt med de bildene. Gidder ikke å se så oppblåst ut på bildene og fotografen har ferie, men har lovet meg å gjøre fotograferingen på kort varsel selv i ferien sin dersom jeg begynner å få vann:) ( gikk opp 8 kg på 1 uke med vann med førstemann og det var ikke mye pent...)
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Oi.. siden du har erfaring med sf fra før av, så kjenner du vel igjen dersom du skulle få flere symptomer - litt skummelt at det kan komme så plutselig, synes jeg. Lykke til i alle fall, håper det trekker seg tilbake, hørtes ikke noe behagelig ut
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 joda, neida, dette er nok ikke SF, men heller bare en gravidplage i sommervarmen:) men irriterende nok fordi om! Men jeg vet jo om alt jeg må passe på i forbindelse med SFså det skal nok gå bra:) Tusen takk!" Klem
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 34 fullgåtte i dag - og jeg har hatt disse pølsefingrene i en uke nå... Kjenner meg godt igjen i det du skriver! Er ellers i god form så jeg skal ikke klage da
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Huffda, alltid like gøy med vann i kroppen!!!!!NEI!! Fikk jo vann i beina en uke før termin (6 kg på ei uke) Fikk beskjed om å ta det med ro, bruke støttestrømper og unngå sola. Ikke det at sola ser ut til å bli noen problem for deg denne uka med dette været da hehe. Gikk heldigvis ned 10 kg på 2 dgr, men fortsatt er det 10 igjen her. Eller vet ikke helt for de gedigene melonene jeg har fått veier ganske så godt hihi. Håper du slipper å få så mye mer vann nå da, ikke behagelig i det hele tatt. Lykke til med bildene, rakk ikke å ta et siste magebilde her, Ps de bringebærbladkapslene har gjort susen, magen trekker seg utrolig godt på plass (skryt fa jordmor) Har jo selvfølgelig fortsatt mage da hehe. Masse varme klemmer fra meg.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2010 godt det ikke bare er meg:) men det er skikkelig plagsomt! Tok på meg skoa i sted og da kjente jeg at de var blitt veldig trange siden i går:( Så har nok vann i beina også gitt...... men veide meg i dag da og har gått ned en kilo i helga, men fått vann i kroppen, så dette blir jeg ikke helt klok på...... Sola blir nok ikke noe problem nei katta:) Helt greit faktsik, men med en liten i hus og ei niese på 11 hadde det vært veldig praktisk med fint vær så kunne vi bare vært på stranda hele dagene.... men men. Må vel få tiden til å gå på et vis:) Så du har gått ned 10 kg allerede ja? Så flott da! >Resten raser nok av i løpet av noen få mnd skal du se:) he he, skikkelig dolly parton du nå da? han spiser godt og har fin mage og sover greit eller? Tenker masse på dere og misunner dere å endelig ha gullet hos dere:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Får håpe resten av kiloene går av etterhvert ja hehe. Gikk en tur igår, men merker formen er dårlig og at bekkenet er skralt ja! Han er en skikkelig sjarmør som elsker mine digre pupper. Han spiser ca hver 3 time. Litt våken sent på kvelden og vil gjerne ha puppen veldig ofte. Etter 12-1 på natten våkner han somregel hver 3-time for å spise. Sover mange timer midt på dagen. Dakkars gutten min fikk blodprøve i beinet idag, godt mannen gikk inn med han. Er veldig opp og ned for tiden. gråter og er lykkelig om hverandre. Tårene bare kommer av ingenting hehe, helt sprøtt. beg. å stortute isted når mannen måtte gå påjobb. Han holdt rundt meg som en liten baby hihi. Magen hans fungerer utmerket sålenge jeg jolder meg unna for mye brus, så den store tørsteslukker blir vann og juice. Godt å få på meg de fleste skoa igjen her, nå er det du som må lide noen få uker. Men nå går tiden i en fart. Snart sitter du med gullet ditt i armene du også. Det er såå herlig selv med flere bleieskift om natten hehe. Nei nå våkner han til her, så får gi han litt mat. Snk. stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2010 huff, jeg gruer meg til de barseltårene kommer. Og jeg regner med at de kommer i bøtter og spann hos meg etter alt vi har lagt bak oss i 2009..... men nå er det ikke lenge igjen, bare 46 dager faktisk:) Trodde mannen din har ferie nå jeg...? Måtte han på jobb likevel? Du får kooooose deg med herlige alexander, katta:) han er jo bare såååå skjønn!!!!!!! Stooooooor klem
Flanella Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Huff da. Vann er kjipt. Har så langt unngått det - minus bittelitt rundt anklene en dag eller to - og er nå 36+5. Vær forsiktig med inntak av salt, har erfart at i alle fall jeg får vann av saltholdig mat. Lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Ferien er dessverre over. 2 uker er alt gått, men han jobber kun 3 timer hver dag denne uka og noen få timer mer neste uke. Men er bare mine hormoner hehe. I morgen er må vi kjøpe noen omslagsbodyer i 56. Viser seg at str 50 er snaut. Nå ligger han som et slagt på pappas fang her med armene rett ut hihi. Den lille tassen fikk toppscore i alt noe de sjeldent gav. Hørselen var visst helt unik. Kjempegøy, håper det vedvarer hehe. I morgen kommer mamma for å se, hun skulle på ferie i 14 dgr, men klarte ikke å være borte lenger så de kom hjem ikveld. Håper tiden går kvikt så skjønningen min får seg en ny venn! Stooor klem og god bedring m alt vannet i kroppen.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 20. juli 2010 Flanella; takk for tipset:) Pøser på med vann her også for vet det skal hjelpe det også Katta; så ferien er over allerede ja? Kjedelig, men bra at han har såpass korte dager nå da! Får du hvilt deg lit om dagene nå eller? Så kjekt at han fikk toppscore på alt da! Du får kose deg med besøk av mamman din og andre nysgjerrige fremvoer, men husk å sette begrensninger så du ikke sliter deg ut nå da.... I går trekte jeg på meg støttestrømpene og lå med beina høyt hele dagen så godt jeg kunne og sambo masserte de godt før jeg la meg i går. Hadde maur i beina hele dagen; sikkert pga vannet. Rigget meg til med rispose over bekkenet når jeg la meg i går og jeg har faktisk sovet i heeeele natt:) SÅ deilig da! Lillegutt kom ikke før kl 6.30, så da var det faktsik helt greit å stå opp:) Deilig å føle at jeg har fått sovet skikkelig en natt for første gang på lenge lenge lenge:) Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. juli 2010 #12 Skrevet 20. juli 2010 ÅÅÅ så deilig da Maddemor! Det fortjente du. bare å ta det med ro nå frem til gullungen kommer. Her har jeg ikke tatt i mot besøk enda. Kun mamma som ikke har sett han som kommer idag. Synes det er greit å ta det med ro i begynnelsen selv om han er snill og det går veldig bra. Men merker alle de mnd på kroppen med graviditet. Klarer nesten ikke gå tur (grisevondt i korsryggen) og blir fort trett og gråter lett selv om jeg er verdens lykkeligste. Foreløpig har han ogen rutine pånatten med å våkne kl 3 og klokka 6 for mat. Så søvn får jeg en del av foreløpig unntagen inatt da jeg fikk de værste etterier jeg har kjent. De kapslene må gjøre susen hehe, magen er gått masse inn, men de smertene er fæle. Måtte ned i 2 omganger å ta smertestillende. Nå ligger han på ammeputa å koser seg med pupp før vi tar turen til arena for å kjøpe noen flere omslagsbodyer i 56 og noen flere nuk smokker (eneste han vil ha når han synes det er ok med smokk hehe. Ha en flott dag. Snart er det din tur. Stooor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå