Gå til innhold

Når jeg tok av han bleie idag tidelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

så syns jeg tissen hans var rød, ved urinrøret. Kan det være infeksjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Luktet det noe spesielt av urinene hans da?

Tror ikke det er veldig vanlig at gutter får mye trøbbel der nede, men observer ved hvert bleieskift du. La han få lufte seg litt også, så ser du om det forsvinner eller blir verre.

Skrevet

det kan være. vet om flere gutter (er veldig vanlig) som har litt trang forhud som kan føre til infeksjoner. er du i tvil kjøp en slik urinpose for baby å ta en prøve lever så denne hos legen for en sjekk.

(urinveis infeksjoner hos baby er skummle! hilsen en mor som har en datter som på sine 5 mnd har hatt 3 UVIer!) man merker det somregel ikke før dem blir skikkelig syke! med mindre man er veldig påpasselig å tar slike endringer som du nevner alvorlig.)

Skrevet

Ok, jeg skal se det ann, og blir det værre drar jeg til lege.

Bedre føre var! Takk for svar, jeg skal være obs på det.

Skrevet

Lillegutt var også litt rød på tissen for en stund tilbake, og bleia var veldig tissevåt etter natta. Så smurte på en salve jeg kjøpte på apoteket (husker ikke i forbifarten hva den heter) og dagen etter var det ikke rødt lenger. Så var nok bare litt sår etter å ha ligget med våt bleie. De små blir jo lett rød i rompa også.

Skrevet

Ok. Nå har jeg bestillt time hos lege, så skal dit i morra. Så ser hva han sier om dette. Kan jo bare være en liten irretasjoen, av for våt bleie over natta og. Men jeg liker å sjekke ut sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...