millie+2klumper Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg hadde termin i går og bestemte meg for å ha litt"heftig" sex i går kveld for å se om noe skjedde:P Det tok ikke lang tid etterpå før jeg kjente en litt annerledes sammentrekning enn vanlig kynner. Vi sto opp og skulle telle rier men etter et par ganger til så stoppet det bare opp og vi gikk og la oss igjen. Sto opp med småen kl halv syv i dag og gikk på do. Men iste når jeg gikk på do kom det en del blod blandet slim. Det var friskt blod! Kan dette være tegningsblødning? Det var ikke veldig mye altså.. Eller kan d også bare være blødning etter sexen i går? Jeg har aldri blødd etter sex tidligere og d selv om jeg har fått konstatert flere ganger at jeg har lett blødende livmor. Så jeg håper jo at jeg er i gang da! hehe. Men hvor lang tid etter en eventuell tegningsblødning pleier riene og starte da? Jeg skal til legen klokken ti altså men tenkte og høre her om andres erfaringer. Siden jeg er veldig utålmodig og klar for fødsel nå!
Bolla med 2 små <3 Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Jeg hadde blødning forrige uke, og fikk beskjed om at hvis det er tegningsblødning er det ofte "brunt" som gammelt blod på en måte... Ville ringt inn til føden og hørt.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Hoi, har ikke noe erfaring med blødning, men tenker liksom at du er i gang med noe nå, spennende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå