♫røverdøtreog♪røver Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 ...Er jo ikke noe å gjøre med. Må bare håpe på at det ikke blir 14 dager over, liksom. B-løsning fra et visst sted og krykker i ukevis gjør også sitt - har vært ganske motivert for fødsel, for å si det sånn. Jaja. Skal prøve å ikke bli den store Sytekoppen, altså. De fleste babyer kommer vel uka før/etter t-dag også, så en får vel la hysteriet vente (noen dager til i alle fall...) klem fra en litt mismodig
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 vå får jo håpe det skjer noe snart.. e har ti dager igjen og leter febrilsk etter tegn og tegningsblødning... men iiiingen tegn til noenting... blæh-.... begynner å bli ganske sikker på at e ska gå over tida nå... liker det ikke... skal heie på deg røverdøtre...... snart er den lille skatten din ute
mamma til keiser og prinsesse Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Hei røverdøtre Jeg har også termin i dag og bare venter og håper det skal skje noe snart, er superklar nå!! Hvor skal du føde? Masse lykke til!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Masse lykke til med innspurten jenter. Alle mine tegn stoppet opp en uke før fødsel (kun slimproppen som gikk over flere dgr og litt mensmurring. t.o.m kynnerene ble mindre) Sa bare pang en natt så kom blod og rier kastet på meg. Eneste jeg merket var vaskekick og rastløshet på kvelden. Klem.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2010 Takktakk=) var hos legen i dag, og skal til overtidskontroll om en uke på sykehuset. Håper virkelig ikke det blir noe av, hehe. Alt var fint av blodtrykk, hjertelyd, urin osv, så det er jo bra.. En venninne av meg spådde meg til å føde på fredag, så da er det den neste store milepælen =))))
vimsa .-) på overtid Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 tenker sånn på deg altså, huff, sånn bekken problematikk gjør liksom alt mye verre. her inne er det bare å syte i vei, vettu. Her har du full sympati. håper inderlig du føder snart nå så dere får hilst på nurket i magen og kommet igang med "livet" igjen!!!.
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. juli 2010 Takk, Vimsa - nå fikk jeg helt klump i halsen jeg=) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå