pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 hadde forberedt samboeren min på at han nok sikkert måtte vente iallefall til vi var passert 20 uker før han kunne kjenne og se sparkene fra utsiden av magen, men jammen så kan vi både kjenne og se dem nå! har kjent dem i en hel uke fra utsiden, og igår så vi dem også stor stas! <3 (er 19 uker idag)
Dette er lykken på jord! Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 ÅH så gøy!!! Hvordan er kroppen din? Er du tynn? Min morkake ligger foran tror jeg.... litt der nede.. og da tar det sikkert lenger tid. Sukk... Jeg er blitt tynn, så håper jeg kjenner noe før.. Spennende tid! Nyt sparkene!!
Plutten ~Fødeklar~ Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Så utrolig moro! Jeg er i uke 18, og sparkene synes ikke på utsiden enda, men mannen min har allerede kjent de på utsiden en hel uke selv om de ikke vises enda. Det er kjempe moro, siden jeg er første gangs hadde jeg ikke ventet å kjenne liv enda, men kjente de første sparkene da jeg var 15+4, deretter var de sporadiske med et par dager imellom i en uke, og nå har jeg kjent liv flere ganger om dagen siden jeg var 16+5. Gleder meg til det vises utenpå her også, men foreløpig er jeg mer enn fornøyd med at vi kjenner det så tydelig begge to!
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2010 jeg er 1.76 og normalvekt 59-60 kg. starta på 59 på første sv.skapskontroll. så er nok tynn,ja:P så er jeg jo andregangs også, så livmoren er lenger opp enn den var da jeg var tilsvarende på vei med førstemann. det er bare så heeeerlig<3 plutselig er det din tur! her var det jo bare på innsida ene dagen, og både synlig og mulig å kjenne fra utsida dagen etter, så det går fort!
pennywise*tobarnsmor<3* Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2010 høres helt likt ut som da jeg gikk med førstemann:) jeg var også i uke 15 da jeg starta å kjenne liv. trodde jeg var passert uke 20 før vi kjente og så det utenpå, men etter at vi så det utenpå denne gangen, så sjekka jeg i svskapsdagboka fra foriige gang, og jammen vistes det ikke utenpå tidlig da også man glemmer så lett detaljene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå