Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan svare meg her inne :)

Jeg lurer på om jeg er gravid!

Og om jeg da er 3 uker på vei eller kanskje 7 uker?

Jeg sluttet på pillen i slutten av mai. Hadde mensen rundt den 23. mai.

Så fikk jeg mensen igjen den 2. juli. Dette var en litt rar mensen, var helt rødt blod, ingen klumper eller mørk "masse" som jeg pleier å ha. Varte i ca en uke.

De siste 3 ukene har jeg hatt en del symtomer. Hodepine, kvalme (kastet opp på jobb en gang) generelt sliten og tiltaksløs, sover myyye.

Den siste uken har puppene mine voks mye føler jeg, store og tunge. Jeg har også vondt i korsryggen mer eller mindre hele tiden. Kjenner av og til stikkninger i magen, ellers ingen smerter.

Så kommer problemet, ingen positive tester :/

Hva tror dere?

Jeg vet det er tidlig å teste dersom jeg bare er 3 uker på vei, men har de siste dagene tenkt at jeg kan vere lenger på vei siden symtomene har vart så lenge og sist mens var så "rar"??

Bli veldig glad for svar!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ha hatt en SA når du trodde du hadde en mens, det kan jo forklare hvorfor den var annerledes. 50% av alle svangerskap ender jo sånn, og de fleste vet man jo ikke om siden det enten bare er en forsinket mens, eller samtidig med at mens skulle kommet.

Men må jo si at alt det du forteller høres jo veldig "gravid" ut... men testene i dag er så følsomme, at det er rart de ikke skal slå ut...

Det er dessverre ingen fasit på dette! Ta deg en tur til legen, så kan han/hun ta en blodprøve og se hvordan hcg-nivået er. Evt. kjøp en CB-test om det er billigtester du har prøvd med til nå. Da vet du i hvert fall at testen er i orden :)

Lykke til!

Skrevet

Ta en ny test om en ukes tid du, det kan være fortidlig å få pos test selv om du kan ha symptomer... Jeg får alltid symptomene en halv uke - en uke etter el..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...