*Lillevennen* Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Er det noen her som har erfaring med valg av ammebh? Hvilken størrelse skal man velge? Når bør man kjøpe? Noen som har erfaring med bestilling av ammebh på nettet, fra feks. mamma trend.no? Venter vårt første barn, så er relativt grønn på dette området...Har sett litt på mamma trend.no og det ser ut til at de har mye fint der. Litt mer stiling enn det jeg har sett i butikkene til nå. Men siden man ikke får prøvd på forhånd, så er jeg takknemlig for tilbakemeldinger om noen har noen erfaringer de ønsker å dele med meg.
Hvn Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Jeg fikk min sønn nå for en uke siden. Han var prematur så jeg hadde ikke hatt tid til å finne på forhånd.. Men det er jeg litt glad for også da jeg i min villeste fantasi hadde trodd at de skulle vokse så mye eller at jeg skulle ha så mye melk.. Jeg har gått opp 2 str fra min vanlige str..Et tips er å finne noen som ikke strammer.. Hvis du får spreng så er de som strammer ekstremt vonde.. Jeg måtte ut å kjøpe meg et par på tirsdag.. Kjøpte en triumpf som jeg er godt fornøyd med og en på lindex..Den fra lindex er ok, men strammer litt for mye syns jeg.. Ellos har en del fine.. Det ble litt roetet skrevet dette, ammetåka har slått inn for fullt..
Rufsitufsi Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 På svangerskapskurset ble vi anbefalt å kjøpe en bh som er samme str rundt, men èn cup større enn den du bruker mot slutten av svangerskapet. Det kan hende du vil gå litt ned igjen etter at melken har stabilisert seg, men husk at du skal ha plass til innlegg også. Jeg har fått enorme pupper i svangerskapet, har gått fra 75B til 75DD(E)!! Så da jeg var på Change for å handle amme-BH kom jeg ut derifra med 75G! Holdte på å daue av latter, den lappen skal jeg ta vare på altså Har ikke handlet på nettet, men pga litt ukurant størrelse finner jeg ingenting på bl.a H&M. Change har bare en modell, men de har alle størrelser og med bøyle, noe som er litt vanskeligere å finne. De fleste på H&M, Cubus og Lindex er uten bøyle, såvidt jeg har sett.
mamma til to+spire fødeklar Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Har kjøpt på KappAhl. Heilt OK og med bøyle og litt blonder.
noepågang FØDT Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 kjøpte sist triumph sine uten bøyle etter å ha erfart at de med bøylene va skikkelig ubehagelig å ha på (bruker alltid bøyleBH når æ ikkje ammer) Va nøyd tel å sove med BH med innlegg for senga og teppet ble klissvåt viss æ lå naken... i aillefaill de første mnd`e! Å sove med spiler e ikkje behagelig! Anbefale å gå opp 2 cup str..
Lise* Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har kjøpt amme-bh'er av merket Mothercare på Ebay. Mye billigere enn å kjøpe i butikker her hjemme, og fantastisk gode å ha på seg. Jeg bestilte samme størrelse rundt, men en cup-størrelse større.
Grateful mom Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Av erfaring fra sist gang så ville jeg vel egentlig bare kjøpt et par jeg syns var fine i 1 el 2 cupstr større, og ikke tatt av lappene. Så ser du om det passer. De står jo av seg selv de første ukene så det Er Bare å gå å bytte om de ikke passer. Jeg sendte mannen avgårde på oppdrag ammebh kun med str som Jeg ville ha mens vi var stuck på sykehuset og han kom tilbake med en fra lindex som satt perfekt!! Til vanlig bruker jeg forresten alltid med bøyle men jeg oppdaget at det faktisk var bedre uten de første mnd.. :-)
Skumring81 Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 De har amme- bher på figleaves.com, engelsk nettbutikk -de har kjapp levering, innen ei uke. og de har maaange str, farger og fasonger. Skriv inn str og velg maternity i søkemotoren og du får opp forslag. Er også str guide på siden. eks 85c = 38 c.. Anbefales! Mens husk at hvis du handler for over 200, må du betale toll.
Gjest Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Eg kjøpte på Sørbø någen triumf modeller, de hadde halv pris på någen utgående modeller. Lindex, H&M og Cubus har også noen, de koster ikke så mye og er veldig greie å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå