Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje noen kan hjelpe meg. hadde smerter før mensen, men de gikk aldri vekk. sitter her etter endt mens og har enda murringer i underliet. kan det være vanncyste?. har noen hatt det. kjenner det hele tiden nå. ugg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt flere vanncycter og på me fungerer di slik. Jeg kjenner det brygger seg opp på den siden cysten ligger på en stund, og kjenner at det går hull på den også. da slippes all væsken ut i kroppen men ligger fortsatt "samlet" hvis du skjønner? iallefall, jeg kjenner vannet på denne måten. Legger jeg meg på en side vil smertene øke på den siden jeg ligger og omvendt. alt etter hvordan side jeg ligger på. utenom det er det som murringer helt til vannet suges opp i kroppen igjen. Dette er ikke farlig, men vil bemerke at første gang jeg hadde det var det såpass heftig med eggløsningssmerter i tillegg at jeg ble innlagt fordi man trodde blindtarmen skulle gå. på UL på sykehuset kunne de se konturaen av cysten og at den var rimelig stor i størrelse. men smertene/ubehaget skal gå over når vannet er sugd opp.

Skrevet

hadde sterke eggløningsmerter denne gangen. kjennes ut som jeg har det enda. hvor lang tid tok det før det ga seg? så dritt. første prøving igjen etter førstemann. blir litt nervøs at det kan være noe mer. tenker på graviditet utenfor livmoren også. he he. man da hadde man sikkert ikke fått mensen. paronoid av meg. he he. liker ikke at ting ikke er som normalt.

Skrevet

den første jeg oplevde kom da tassen min var 9 mnd. var alene mamma, hadde truffet en fyr og vell ting skjedde. jeg tror at når man blir mer aktiv der nede så er det lettere for at ting bygger seg opp. husker det tok en uke før jeg følte at ting var bra og da dukket jo mensen opp.... fordømt være hele TR! nei det er ok helt normalt. men er du usikker så ville jeg nok fått en time hos legen, bedre å sjekke en gang for mye enn en gang for lite. få henvist deg til gyn du :)

Skrevet

tusen takk. hvis det ikke blir bra i løpet av noen dager ringer jeg nok lege. ikke moro å gå sånn. føler meg litt uvel. bedre å sjekke en gang for mye ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...