Gå til innhold

Ser jeg rett, kan det være sant?!? :)) (BILDE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt på gråten her jeg sitter... Er det virkelig en spire i magen min? Testene er tatt på samme (litt) utvannet urin i kveld. Strekene kom til syne akkurat rundt avlesningsfristen, muligens like etter. Er ikke helt sikker på når IKM er, for jeg har litt varierende sykluser. IKM er ihvertfall i løpet av de nærmeste dagene. Aner ikke når jeg hadde EL denne gangen for har ikke testet ettersom jeg og samboeren har vært på ferie :)Tørr ikke helt å juble ettersom jeg har flere svake graviditetstester bak meg (kjemiske graviditeter) og trolig en veldig tidlig SA...

Her er ihvertfall et litt dårlig mobilbilde av testene hvis noen vil ta en titt:

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/577994/offset/11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sant :D sant sant sant sant sant!!!!! dra til legen du! ring å bestill time i morra :D:D

Gjest Rokita
Skrevet

Sånn ser min test ut også nesten, tok en i kveld, men den var litt svakere enn din, kanskje vi begge er gravid :o

Skrevet

Ikke tvil her, kjære. Du skulle kanskje vente en liten uke og så få gå å se tidlig ultralyd. Legen din kan gi deg henvisning til gratis undersøkelse hos gynekolog, siden du har opplevd SA.

Men går du til legen i morgen, kan jo han/hun sjekke nivået av hormoner også, i tillegg til å sende henvisning. Men tror det er lurt å vente en liten uke, så du ikke blir urolig om ingenting viser på UL skjermen . Spennende!

Skrevet

Tusen takk for svar :)) Nå ble jeg håpefull, krysser alle fingrene for at spiren sitter denne gangen. Blir nok et legebesøk, men venter noen dager til jeg er over IKM tenker jeg. Bare for å være sikker på at dette ikke er nok en kjemisk graviditet. Synes strekene er litt svake og merkelig nok er streken sterkest og tykkest oppe og svakere lenger ned, håper ikke testene er defekte da? Noen som har opplevd liknende?

Rokita:

Så spennende!! Tror og håper vi begge er gravid jeg :D Har du bilde av testen? Lenge til IKM?

Gjest Rokita
Skrevet

Jeg kan ta bilde i morgentidlig når jeg har tatt en ny, og om den er likedan eller sterkere :) Håper også vi begge er det. For meg er det jo faktisk litt utrolig om jeg er det, dette er jo mitt 1pp

Skrevet

Ja det må du gjøre :) Tar nok en ny test i morgen tidlig jeg også. 1 pp ja, da er du jo kjempe heldig hvis det viser seg at du er gravid. Har prøvd i 8 laaaange måneder vi, føles ihvertfall lenge ut for min del. Håper så inderlig jeg kan nyte graviditet nå istedetfor en ny pp :) Lykke til med testingen, hold meg oppdatert :))

Gjest Rokita
Skrevet

Ja, du fortjener virkelig å bli gravid, og jeg tror du er det også :)

Lykke til du også :)

Skrevet

Synes det ser ut som at du er gravid jeg =)

Test imorgen, og husk BILDE :-D

Lykke til, hååååper spiren fester seg nå!!!!!!

Skrevet

De første graviditetstestene mine var eeeenda svakere enn dette da jeg testet meg;) Så du er gravid!!! GRATULERER:D:D:D

Skrevet

gratulerer sååååå mye til dere begge to_:))))))))))))

begge har positive tester ser jeg og Kanskje snart: denne gangen går det bra! vent noen dager og ta en cb-test (med kryss) for sikkerhets skyld og bestill time hos legen. tidlig ul er ikke å anbefale før du er 7 fullgåtte uker fordi hjertet kan av og til begynne å slå litt sent og da blir man unødig bekymret hvis man tar ul for tidlig.... (snakker av erfaring her). men du kan jo sikkert få målt hcg med 3 dagers mellomrom hos legen nå i starten barre for å se at det utvikler seg som det skal:)

masse lykke til begge to!

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting... Tok 2 billigtester til i morges, blendahvite begge to :(( Kunne se antydning til skyggestrek da, men om det var farge var umulig å si... Så da er jeg ikke gravid allikevel regner jeg med?

Gjest Rokita
Skrevet

Hm, kanskje testene tuller me oss begge? Testen min i dag var samme som i går, likedan. Ikke gi opp håpet enda. Prøv å test i morgen <3

Skrevet

Selv om bildet er litt dårlig så ser jeg tydelig 2 fine streker, visker et forsiktig gratulerer Rokita :)) Ta en digital test en dag du så får du et sikkert svar :) Tvitvi :))

Skrevet

Takk for lykkeønskningen Maddemor-g07, m spire igjen:) Men tror nok testene har lurt meg igjen eller at egget bare var innom en tur... :( Negative tester i dag, bare noen dumme skyggestreker! Skulle det allikevel vise seg at TR ikke kommer i løpet av denne uken så tar jeg en tur til legen for å måle HCG. Er enig med deg i tidlig ultralyd, tror jeg vil vente til etter 7 fullgåtte uker for å slippe unødige beskymringer :)

Skrevet

Hei kanskje snart!

Siden du ikke vet når EL og IKM er, kan det jo hende at du har testet veldig tidlig...

Jeg selv fikk en svaaak pos test 8- 9 dpo, deretter en med skyggestrek og en helt negativ dagen etter..... Dette var på husmorferie for noen uker siden, så jeg dro på apotek og kjøpte to andre tester, bare for å være på den sikre siden. Skulle på flere fester....

Quick response kom opp pos på etterm.urin og tok CB digital neste morgen og fikk gravid:-)

Ikke gi helt opp- det er vanlig med noen forskjeller selv innen samme merke.

Spør du meg, ser testene dine positive ut:-) Så fortsatt å teste, skal "smitte" deg jeg, så du får en sterk og klar test snart!!

Skrevet

Hei Trønderline :) Har lurt på akkuart dette i hele dag... Om det er mulig eller en liten sjans for å teste positivt, så negativt og så positivt senere og være gravid selv om :) Og din historie gir jo meg et lite håp. Håper så inderlig denne gangen, et barn er uten tvil den beste gaven jeg og samboeren kunne fått :) !

Skrevet

Gulbrun utflod lover ikke godt, blæhhh....

Skrevet

uff... Det var kanskje ikke beste tegnet nei.. Det hadde jeg ikke trodd!!

Syntes testene dine så veldig positive ut jeg!!!

Gjest Rokita
Skrevet

Jeg tok en digital i dag ja :) Og den var positiv :D

Syntes også at testene dine ser veldig positive ut. Har du prøvd å tatt en digital?

Skrevet

Gratulerer så masse med spira :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...