MammaJuli Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Har masse murring i ryggen og i siden av bekkenet. Murringen har vært der nå i ca to og en halv time. merker det uansett om jeg går, sitter eller ligger. Slimproppen har ikke gått, men har en rar følelse i kroppen som jeg ikke har hatt før.. hmmmm... Spennende Har termin i dag.
millie+2klumper Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Hei! Hvordan går det? er det noe på gang hos deg el?
MammaJuli Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2010 Nei, det var ikke noe som skjedde i natt, jeg hadde tak og murring i hele natt, ga seg i fem tiden og da sovnet jeg. våknet opp idag og fortsatt litt murring, men ikke noe har skjedd, dessverre... Ho er en liten luring. I morgen skal jeg på sykehuset og snakke med en lege. så blir spennende og se hva han sier
MammaJuli Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2010 Har litt murring i ryggen ennå, men ikke så kraftig som i går.. Skulle ønske det fantes bruksanvisning på hva som skjedde før fødselen.. he he. Hadde vært greit... går og venter og venter
mammaen til 2+1 Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 jeg skulle ønke at jeg hadde en ekspert jm/guru tilgjengeøig til alle tider.. som kunne analysert allt som skjer med graviditeten for meg.. og som kunne fortelle meg at ting var i ferd med å skje og hvordan dagstatus var med tanke på modningsprosess og antatt fødsel! tenk om det hadde fantes en sånn.. en jm på kottet, tilgjengelig 24/7!
MammaJuli Skrevet 20. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2010 Idag har jeg vært på UL og undersøkelse på sykehuset. Grunnen til all murring var modning. Når legen undersøkte meg hadde jeg 3-4 cm åpning og takene i ryggen og i bekkenet blir stadig sterkere. Dette er spennende. Han sa at mye kan skje på ett døgn eller to Gleder meg!!!!!
millie+2klumper Skrevet 20. juli 2010 #8 Skrevet 20. juli 2010 Oi oi. Heldigris:) Ingen som sjekker modning på meg.. men er du ikke i fødsel med så mye åpning da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå