Gå til innhold

Råd mot 4mnd gammel trass-baby??

Anbefalte innlegg

Gjest Lusen

Har en jentebaby på 4mnd - som tilsynelatende er i tidlig trassalder!!

Hun nekter å ta pupp på dagen, om hun er for våken eller overtrøtt eller veldig interessert i alt rundt seg! Hun hyler og skriker og bender seg bakover i bro, låser seg nesten helt fast bak der..

Det er veldig slitsomt - melken "startes" i puppene, men drikkes ikke. Så jeg har en produksjon for en stor sulten baby, men ingen som spiser..!!

Det er frustrerende også for mor og far (!) for hun blir ikke mett av litt eller kun 1 pupp (før hun nekter den andre ved sidebytte,,) så jeg ender opp med å slenge ut puppen hver 2. time eller ved skriking..

Det er ingen rutiner lenger, og jeg som akkurat hadde kommet inn i hver 3. time rutinen og følte alt var på stell.

Noen som har opplevd den samme trassalderen - dog noe tidlig - og som har råd??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142103802-r%C3%A5d-mot-4mnd-gammel-trass-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyer på 4 mnd er ikke trassige, det må være noe som plager henne!

Dette med at hun går i bro- kan det være KISS, tro? Vet ikke så mye om det, men har fått med meg at dette er et symptom.

Se her:

http://www.kiss-kiddforum.com/phpBB_norsk/phpBB/viewtopic.php?t=676

Håper uansett at du finner ut av det!

Jeg hadde noe av det samme med min datter, og iog med at jeg selv gikk til behandling av ryggen hos en manuellterapeut, så tok jeg henne med. For jeg ble litt redd for KISS syndromet. Men det var heldigvis ikke dette, men hun hadde en låsning i ryggen og en i nakken etter fødsel(hun ble tatt med sugekopp/vakum). Og han tittet litt på henne, og behandlet ryggen hennes en gang. Resten av amme perioden gikk som en drøm. Hun spiste godt av begge puppene og kunne ligge på begge sidene. Dette ville hun ikke gjør før jeg fikk han til å se på henne. Hun sto i bro om jeg prøvde å legge henne til høyre pupp.

Og nå er hun en aktiv og glad jente uten problemer.

Så ett tips er å se om det er noen låsninger eller lignende... :)

Verdt ett forsøk ihvertfall!

Lykke til!

• 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...