Mammahjertet <3 Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Jeg er i uke 38+3, men magen strutter som bare det enda. Synes det er litt vanskelig med pusten ofte. Bare jeg går opp og ned en liten trapp så peser jeg når jeg skal snakke med noen. Har du merka noe forskjell på magen din eller?
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 min har sunket, jeg er 37+6 nå og dette skjedde vel de to siste ukene, merker det godt siden jeg sliter med å sitte normalt...
Mammahjertet <3 Skrevet 18. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2010 Det blir vel press nedover da tenker jeg? Jeg har følt de par siste dagene at jeg liksom må sitte som et mannfolk og skreve litt på en måte. Men magen strutter som bare det fremdeles. Håper bare jeg slipper å gå over termin. Er rimelig klar for å få ut denne lille klumpen nå altså.
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 hehehe ja det var en god forklaring, er sånn jeg sitter*ler* mener den synker seinere ved førstemann enn med 2. mann...min første kom 5 dager før og dte var sånn omtrent fra dag til dag jeg så at magen var sunket...helt snålt, denne gangen har det gått mer gradvis, men den vil nok synke enda mer vil jeg tro, men hva vet jeg*flirer* er 5 år siden sist og så mye en har glemt på de få årene*skremt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå