kjærevene Skrevet 18. juli 2010 #1 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei Nurket, og gratulerer så mye med graviditet!! Jeg lurer på om du orker å skrive litt til meg om hvordan du klarte å opprettholde motivasjon og mot under forsøkene dine? Send gjerne pm hvis du vil, Kjærevene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142103528-nurket/
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 18. juli 2010 #2 Del Skrevet 18. juli 2010 Hei Kjærevene! takk for hyggelig melding... Ja...hva kan man si...i ettertid forstår jeg det kanskje ikke helt selv...og det har kostet....mer enn jeg vil innrømme... Men jeg hadde trua, på en måte, hele tiden på at jeg skulle lykkes til slutt...jeg hadde flere napp underveis...men det avgjørende var vel klinikk Hausken 7 8 og 9 forsøket...de hadde jeg plutselig noen som trodde på dette igjen....og vi fikk et par napp før babyen satt... jeg kom vel inn i en tralt der det eneste som hjalp meg var å tenke...neste gang går det...og at forsøkene var akkurat det FORSØK...og så måtte jeg tenke litt at dette var litt som å ha vanlige runder i høyet...det ville bare ta litt mer tid før den satt...bl a pga alder... vanskelig å forklare..men jeg er innmari sta...og når alt annet sviktet (mot...humør...energi...trua) så slo staheten inn og jeg tenkte med meg...jeg SKAL bare bli gravid igjen... Så brukte jeg mye tid til tankearbeid...surfet rundt for å prøve å finne ting som kunne hjelpe... jeg hadde også endooperasjon i forkant av begge graviditetene...noe jeg tror hjalp...i tillegg til klexane og prednisol...purgon...cyclogest...og en dose flaks... så var det vel ett egg igjen da... jeg var også innom en klinikk som tok motet fra meg og gjorde at jeg tenkte neivel...så er det vel ikke vits da....men så prøvde vi andre som var mer positive og gav meg håpet tilbake...jeg hadde vel et håp hele tiden...jeg følte liksom at et sted der ute ventet det et lite mirakel... å gi opp var aldri en mulighet...men det skal innrømmes på det siste forsøket tenkte jeg at jeg vet ikke hvor mange flere ganger jeg orker dette... ...en gang må man si stopp men jeg var ikke helt klar.... et ikke om dette hjalp deg i det hele tatt....men jeg hadde håpet...og prøvde å tenke positivt... lykke til! Det er håp... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142103528-nurket/#findComment-142104528
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå