Gå til innhold

har en jente på 12 uker som nekter siste amme måltidet for kvelden?som oftest rundt 19 tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet?+ vanlig???spiser greit på dagen egentlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det likt en stund (han var kanskje rundt 12 uker). Fant ut at han måtte sove litt mer på dagen. Helst ha en litt kortere våkenperiode før kveldsmåltidet. Han hylte og skreik så fælt at jeg vurderte å slutte å amme, men fant ut at han var overtrøtt bare! :)

Skrevet

hun sover greit på dagen.. små dupper og gjerne en lang en på halv annen time.. idag hadde hun siste blund til 3 tiden, og fikk mat 17.15 og sovnet 17.45 og er gått inn i natte søvnen nå.. så nå får ikke jeg tømt meg før natten ... =/

Skrevet

Høres veldig kjent ut her i hvert fall! Knerten har alltid vært sånn. Han hater å spise når han er trøtt. Så han får alltid siste måltid ca en time før leggetid. Betyr ikke noe om det er melk eller grøt han blir tilbudt. Begynte å legge merke til det ved 2 mnds alder. Han er sånn fortsatt. Nå er han snart 8 mnd. :-)

Skrevet

Høres kjent ut. Lillegutt har vært sånn hele tiden, han klarer ikke å spise når han er trøtt. Løsningen har vært å la han sove litt en times tid før leggetid, eller å "lure" han til å ta puppen når han holder på å sovne.

Nå er han snart seks måneder, og han roter fortsatt noe helt forferdelig når han skal ha kveldspuppen, men det går etter en stund :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...