Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er lille gullet Sander født. Han hadde det travelt lørdag forrige uke og kom 19.10 på kvelden den 10.07.2010. Fødselen startet på morningen 10.30 med rier.. Gikk ganske fort fra første rie.. Vi var heldigvis forberedet på fødsel da dette var 3 gang jeg var lagt inn me premature rier. Fødselen gikk bra. Skulle ha epidural, men grunnet stor ulykke i Rogaland så var alle anestesilegen opptatte. Så da ble det fødsel med lystgass, akupunktur og saltvannspapler. Lystgassen var ok i begynnelsen, men etter en del timer på det så var effektebn borte. Akupunkturen hjalp litt. Jeg skal ALDRI ta saltvannspapler ingen. Jeg holdt på å sparke JM rett gjennom veggen da hun satte dem. Var helt EKSTREMT vondt og hadde kun effekt i 2 rier.. Jeg er sikker på at hele sykehuset hørte skrikene mine.. Når han kom ut så kom han i en fart.. Til tross for over 6 uker før tiden så skoret han fullt på apgar scoren..

Han klarer seg ypperlig og har begynt å spise fra meg.. Vi får sannsynligvis lov å reise hjem med NAST neste uke en gang. Selv om han klarer seg bra så er han fortsatt prematur så det er mange tanker å følelser.. Det er utrolig mange dyktige og koselige sykepleiere på nyfødt som tar godt vare på oss.. Er selvfølgelig noen som ikke skulle vært det og, men de prøver vi og overse.. Jeg gleder meg masse til å dra hjem med han neste uke.. Skal bli godt.. Har selskap her sykehuset og jeg vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten henne..:) Takk Elisabeth..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Å så bra at det går bra med dere! Lykke til videre ;)

Skrevet

gratulerer såå mye!!

men kan jeg spør hvor stor han var når han kom?

jeg må ha keisersnitt når jeg er 34 blank.

men gratulerer sååå mye!!! :)

Skrevet

Gratulere så masse og flott at alt går bra med lille Sander. Helt enig med deg... Takket ja til saltvannspapler sist fødsel og skal ALDRI ta den igjen... Det var vondere enn alt annet under hele fødselen...

Skrevet

Oi, så flott at alt gikk bra:))) gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!

Du får prøve å kose deg i barseltiden og nyte å kose med lille Sander:)

Skrevet

Gratulerer så masse. Er så glad at alt gikk så bra med deg. Stooor klem.

Skrevet

gullfisken * gravide* :) : Han var 43 cm lang og 2290 da han kom.. Jeg hadde fått 2 lungemodningsprøyter i uke 30+4. Jeg tror de har hjulpet på lungene hans.. Lykke til med KS. Hvilken uke er du i nå?

Skrevet

Aller først: GRATULERER så mye med lille Sander! Så fint navn han har fått også.

... saltvanssprøyter. Jeg hadde tenkt litt på å prøve det i steden for epidural, men da jeg er jeg vel gal tenker dere da, hehe. SÅ da legger vi det vekk. Jeg visste jo at det gjorde vondt, men når noen som har fått det sier de ALDRI skal ta det igjen, ja da tror jeg jammen at jeg står over :o)

Kos deg med Sander .. Håper dere får reise hjem snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...